news-background
news-background

تیزر کوتاه Justice League: Snyder Cut در آستانه رویداد DC Fandome منتشر شد؛ تریلر کامل شنبه آینده رونمایی می‌شود

کات «زک اسنایدر» برای فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) سال آینده میلادی عرضه خواهد شد، هرچند هنوز باور آن برای بسیاری از شیفتگان فیلم‌های ابرقهرمانی دشوار است. کمپین «کات اسنایدر» یکی از منحصربه‌فردترین و جنجالی‌ترین ماجراهای صنعت سرگرمی در طول چند سال گذشته بود و بسیاری تصور می‌کردند که این کات هرگز بیرون نخواهد آمد. اما سرویس استریمینگ HBO Max برای بازاریابی هم که شده قرار است سرانجام این کات را عرضه کند. شنبه ۲۲ آگست در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» (DC Fandome) هواداران تریلر کامل فیلم را خواهند دید، اما کارگردان ساعاتی پیش تیزر کوتاه این پروژه را منتشر کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این تیزر اگرچه ۲۰ ثانیه بیشتر نیست اما برای هیجان‌زده شدن هواداران کافی است. وضعیت «کات اسنایدر» در رویداد «دی‌سی فندوم» متفاوت از دیگر پروژ‌های آن است، زیرا فیلمی است که در سال ۲۰۱۷ نسخه‌ای از آن در سالن‌های سینما اکران شده، اما آن فیلم تفاوت‌های بسیاری با کات اسنایدر خواهد داشت. «جاس ویدن» پس از جدایی اسنایدر در مرحله‌ی پس از تولید صحنه‌های جدیدی فیلمبرداری کرد و لحن دیگری به فیلم بخشید. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اسنایدر و وارنرمیدیا اعلام کرده‌اند که بودجه‌ی سنگینی برای افزودن جلوه‌های ویژه به صحنه‌هایی که کارگردان فیلمبرداری کرده اختصاص داده‌اند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این بودجه بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار خواهد بود. بعضی از بازیگران نیز برای بعضی صحنه‌ها مجبور شدند به استودیوی برادران وارنر بازگردند.

در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» فیلم‌های دیگری از جمله «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم)، «شزم!» (دانلود فیلم Shazam! با لینک مستقیم)، «بلک آدام» (دانلود فیلم Black Adam با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر از پروژه‌های آینده‌ی وارنر و دی‌سی حاضرند.

تریلر کامل «لیگ عدالت: کات اسنایدر» شنبه ۲۲ آگست رونمایی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید