news-background
news-background

تریلر On the Rock: همکاری دوباره «سوفیا کاپولا» و «بیل ماری»

اپل‌تی‌وی+ اولین تریلر فیلم «رو به زوال» (دانلود فیلم On the Rocks با لینک مستقیم) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» را منتشر کرد. در این فیلم «رشیدا جونز» نقش زن جوانی را بازی کرده که به خیانت همسرش با بازی «مارلون وایانز» مشکوک است، بنابراین با همکاری پدرش با بازی «بیل ماری» تصمیم می‌گیرد سر از کارش دربیاورد. حاصل آن پیوندی غیرمنتظره میان پدر و دختر است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این دومین بار است که ماری و کاپولا پس از فیلم «گمشده در ترجمه» (دانلود فیلم Lost in Translation با لینک مستقیم) که در سال ۲۰۰۳ اکران شد، با یکدیگر همکاری می‌کنند. ماری، کاپولا و جونز در سال ۲۰۱۵ در ویژه‌برنامه‌ی «یک کریسمس بسیار ماری» (دانلود فیلم  با لینک مستقیم) نت‌فلیکس نیز با یکدیگر همکاری کرده‌اند. داستان فیلم «رو به زوال» به نظر فراموش‌شدنی می‌رسد اما گاهی چند لحظه از فیلم‌های کاپولا که استاد فضاسازی است تا ابد در ذهن باقی می‌ماند.

کاپولا اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» فاش کرده بود که در کارگاه فیلمنامه‌ی «گمشده در ترجمه» با جونز آشنا شده و در آن زمان نقشی را بازی کرده که در نهایت به «اسکارلت جوهانسن»‌ رسید.

«رو به زوال» اکتبر امسال از اپل‌تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید