news-background
news-background

پروژه‌ جدید «ایسا باترفیلد» ستاره Sex Education معرفی شد

شخصیت‌های «لی آتواتر» استراتژیست و مشاور سیاسی و «کارل روو» مشاور سیاسی آمریکایی در فیلمی به نام «جمهوری‌خواهان کالج» (College Republicans) به کاگردانی «جیمز شیموس» ظاهر خواهند شد، اما این فیلم یک درام سیاسی معمولی نخواهد بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پنجنشبه گذشته گزارش شد که شیموس برای کارگردانی «جمهوری‌خواهان کالج» و «لوگان لرمان» و «ایسا باترفیلد» ستاره‌ی سریال «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) برای بازی در نقش آتواتر و روو قرارداد بسته‌اند. این فیلم اثری شبیه به «لات‌های کثیف فاسد» (دانلود فیلم Dirty Rotten Scoundrels با لینک مستقیم) توصیف شده و در مورد دو مرد یاد شده و شخصیتی خیالی به نام «کیت کینگ» با بازی «کریستین فراسث» است.

پیش‌تر قرار بود این پروژه با شخصیت‌های غیرواقعی و نام‌های مستعار ساخته شود، چرا که هنگام نگارش فیلمنامه با آنان مشورت نشده بود، اما سازندگان به این نتیجه رسیدند که این روش درستی برای روایت نیست زیرا فیلم داستانی به‌شدت با زمانه‌ی امروز مرتبط است.

شیموس در مورد نسخه‌های ابتدایی فیلمنامه بدون ذکر نام‌های واقعی می‌گوید: «نام و نشان نداشتند، اما بعد متوجه شدم که این شخصیت‌ها «پل مانافورت» و «راجر استون» هستند، باید نام‌ها برگردانم.»

کارگردان چند سال قبل با «غضب» (دانلود فیلم Indignation با لینک مستقیم) اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرده بود، اما سابقه‌ی او در نویسندگی به سال‌های دورتری برمی‌گردد. شیموس یکی از تهیه‌کنندگان «کوهستان بروکبک» (دانلود فیلم Brokeback Mountain با لینک مستقیم) نیز بوده اما از سال ۲۰۱۶ به کارگردانی گرایش پیدا کرده است.

باترفیلد به زودی باید در فیلم «دروغ‌گو» (The Liar) به کارگردانی «تونی هگر» نیز جلوی دوربین برود. سریال «آموزش جنسی» در حال حاضر به دنبال بازیگران سیاهی‌لشکر برای فصل سوم است. تاریخ عرضه‌ی فیلم «جمهوری‌خواهان کالج» مشخص نیست اما فیلمبرداری آن از بهار یا تابستان آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید