news-background
news-background

«رایان رینولدز» برای تنها یک فیلم سرویس استریمینگ به راه انداخت؛ توصیه‌های بهداشتی ستاره «ددپول»: «مادرم را به کشتن ندهید»

«رایان رینولدز» ستاره‌ی فیلم‌های «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) پس از تأسیس کمپانی فیلمسازی، خرید کارخانه‌ی تولید مشروبات الکلی و یک اپراتور موبایل، با «مینت‌موبایل+» (MintMobile+) وارد جنگ شبکه‌های استریمینگ شده است. اما این سرویس تنها دارای یک فیلم کانادایی در ژانر سرقت به نام «ساده‌لوح» (دانلود فیلم Foolproof با لینک مستقیم) با بازی خود اوست که در سال ۲۰۰۳ عرضه شده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

رینولدز در صفحه‌ی توئیتر خود می‌نویسد: «هر کمپانی فعال در زمینه‌ی تکنولوژی به یک سرویس استریمینگ نیاز دارد. بنابراین... «مینت‌موبایل+» را معرفی می‌کنم. ارزان‌ترین سرویس استریمینگ دنیا.»

بسیاری از هواداران رینولدز مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات جدید از «ددپول ۳» هستند. «راب لایفلد» خالق شخصیت «ددپول» اخیراً گفته بود که مشکلی با ساخته نشدن قسمت سوم این چندگانه ندارد. او توضیح داده بود: «ممکن است «ددپول» دیگری در کار نباشد، و من هیچ مشکلی با این قضیه ندارم. چون دو تجربه‌ی شگفت‌انگیز و دو فیلم دارم که به‌شدت به آن‌ها افتخار می‌کنم، از آشنایی با تمامی سازندگان آن فیلم‌ها خوشحال شدم. رایان، جاش [برولین]، زازی [بیتس]، دیوید [لیچ]، و تیم میلر را عاشقانه دوست دارم. همه‌ی آن‌ها را. کارشان فوق‌العاده بود، آن فیلم‌ها تا مدت‌ها فراموش نخواهد شد. اما در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم هیچ‌چیز تضمین‌شده نیست. ساختن فیلم به مسائل زیادی بستگی دارد. ضمن اینکه در دوران پسا-قرنطینه شرایط عجیب است.»

رینولدز اخیراً از جوانان عاجزانه درخواست کرده که در حین پاندمی از رفتن به مهمانی خودداری کنند. او در واکنش به تقاضای «جان هورگان» سیاستمدار کانادایی در مورد تشویق جوانان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شوخی می‌نویسد: «جناب هورگان، رایان رینولدز هستم، پیام‌تان را در مورد آن قضیه دریافت کردم. راستش تردید دارم که ایده‌ی خوبی باشد، فکر نمی‌کنم که مردم به توصیه‌های پزشکی کسی چون من گوش دهند. مگر اینکه در مورد جراحی پلاستیک باشد. بسیاری از افراد در این باره چیزی نمی‌دانند، اما من پیش‌تر هیو جکمن بودم. شما جوانان بریتیش کلمبیا به مهمانی می‌روید، کاری که البته خطرناک است. آن‌ها احتمالاً نمی‌دانند که هزاران جوان نه تنها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند بلکه جان‌شان را هم از دست داده‌اند.»

او در ادامه می‌گوید: «البته، این وحشتناک است که ویروس ضعیف‌ترین افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. منظورم این است که بریتیش کلمبیا اقامت‌گاه بسیاری از باحال‌ترین افراد روی زمین است. دیوید سوزوکی آنجا زندگی می‌کند! مادر من، دوست ندارد تمام روز در آپارتمانش بماند. دوست دارد بیرون برود و گشتی در کیتسیلانو بیچ بزند، و مثل «خانم رابینسون» چند جوان سی و چند ساله ببیند. او سیری‌ناپذیر است. مسئله این است، امیدوارم که جوانان بریتیش کلمبیا مادر مرا به کشتن ندهند. یا راستش دیوید سوزوکی و خودشان را. اصلاً بیایید هیچ‌کس را نکشیم، این منطقی‌تر است. من فکر نمی‌کنم فرد مناسبی برای صدور این پیام باشم. عاشق پارتی‌ام، کار مورد علاقه‌ام این است که تنها با یک گیلاس مشروب در یک اتاق بنشینم و سی و دو فصل اول سریال «دختر سخن‌چین» (دانلود سریال Gossip Girl با لینک مستقیم) را نگاه کنم. پارتی یعنی این.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید