news-background
news-background

کارگردان Farewell نسخه جدیدی از فیلم Like Father, Like Son را به انگلیسی می‌سازد

«هیروکازو کور-ایدا» یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین فیلمسازان معاصر در نزد دوست‌داران سینمای مستقل است. بنابراین این گروه از مخاطبین خوشحال نخواهند شد اگر بدانند یکی از فیلم‌های او «پسر کو ندارد نشان از پدر» (دانلود فیلم Like Father, Like Son با لینک مستقیم) قرار است به زبان انگلیسی بازسازی شود. اما اگر فیلم به دست «لولو وانگ» سپرده شده باشد، ناگهان ورق برمی‌گردد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«آبزرور» به تازگی گزارش داده است که «لولو وانگ» برای کارگردانی نسخه‌ی انگلیسی زبان درام تحسین‌شده‌ی فیلم کور-ایدا به توافق رسیده است. داستان فیلم در مورد پدری است که به این حقیقت دردناک پی‌ می‌برد که فرزندش به خانواده‌ی دیگری تعلق دارد و در واقع پسر او نیست. او حالا باید تصمیم بگیرد که فرزند یک غریبه را بزرگ کند یا پسر بیولوژیک خود را پس بگیرد.

وانگ سال گذشته با «وداع» (دانلود فیلم The Farewell با لینک مستقیم) نامی برای خود دست و پا کرد. بنابراین گزینه‌ی درستی برای بازسازی فیلم کور-ایدا به نظر می‌رسد. با این‌ حال، در این گزارش آمده است که نسخه‌ی او یک بازسازی کامل نیست.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار این گزارش، وانگ در شبکه‌های اجتماعی از گزارش «آبزرور» انتقاد کرد و گفت که اطلاعات دقیقی از پروژه‌ی او منتشر نشده. وانگ ادعا می‌کند که فیلم یک بازسازی مستقیم آنگونه که هواداران تصور می‌کنند نخواهد بود.

وانگ می‌نویسد: «اطلاعات درز شده از پروژه‌ها واقعاً آسیب‌زننده است زیرا محتوا به صورت کامل منتقل نمی‌شود. اگر مردم می‌خواهند بدانند یک فیلمساز روی چه چیزی کار می‌کند، شاید بهتر باشد که از فیلمسازان مشارکت‌کننده در آن سؤال کنند. من همیشه در مورد گرایش‌هایم شفاف بوده‌ام.» او اضافه می‌کند: «پ.ن. من به «بازسازی» معتقد نیستم. فعلاً همین اندازه کافی است.»

این اولین بار نیست که توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از «پسر کو ندارد نشان از پدر» در هالیوود آغاز می‌شود. چند سال قبل، «استیون اسپیلبرگ» برای بازسازی فیلم به یک پروژه نزدیک شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید