news-background
news-background

«دووین جانسون» برای دومین سال متوالی پردرآمدترین بازیگر مرد دنیا شد

«دووین جانسون» برای دومین سال متوالی به عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد دنیا شناخته شد. جانسون از ژوئن سال ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰ نزدیک به ۸۷.۵ میلیون دلار کسب کرده که ۲۳.۵ میلیون دلار آن تنها برای بازی در «وضعیت قرمز» (دانلود فیلم Red Notice با لینک مستقیم) نت‌فلیکس است. جانسون علاوه بر این از خط تولید لباس نیز درآمد داشته است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

با این حال، درآمد «راک» نسبت به سال ۲۰۱۹ با کاهش مواجه شده است. فوربز گزارش می‌دهد که جانسون به خاطر بازی در «جومانجی: مرحله‌ی بعدی» (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم) و فیلم‌های دیگر در سال گذشته ۸۹.۴ میلیون دلار به خانه برده است. جانسون در سال ۲۰۱۶ نیز با درآمد ۶۴.۵ میلیون دلاری به صدر جدول رسیده بود.

پس از جانسون، «رایان رینولدز» همبازی او در «وضعیت قرمز» با ۷۱.۵ میلیون دلار قرار دارد. رینلودز برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار و برای بازی در «شش زیرزمینی» (دانلود فیلم 6 Underground با لینک مستقیم) ۲۰ میلیون دلار دیگر دریافت کرده است. نت‌فلیکس فیلم سومی هم با همکاری رینولدز در حال توسعه دارد.

«مارک والبرگ» دیگر ستاره‌ی نت‌فلیکس با ۵۸ میلیون دلار در رتبه‌ی سوم قرار دارد. درآمد او از فیلم‌ اکشن کمدی «محرمانه اسپنسر» (دانلود فیلم Spenser Confidential با لینک مستقیم) و نیز مستند‌های «وال استریت» (Wahl Street) و «مک‌میلیونز» (دانلود مستند McMillions با لینک مستقیم) به دست آمده است.

در دره‌ی بعدی «بن افلک» ایستاده که ۵۵ میلیون دلار از فیلم‌های «راه بازگشت» (دانلود فیلم The Way Back با لینک مستقیم) و «آخرین چیزی که می‌خواست» (دانلود فیلم The Last Thing He Wanted با لینک مستقیم) کسب کرده است. رتبه‌ی پنجم نیز به «وین دیزل» می‌رسد که علی‌رغم به تعویق افتادن «سریع و خشن ۹» (دانلود فیلم F9 با لینک مستقیم) ۵۴ میلیون دلار درآمد داشته. همکاری او با نت‌فلیکس برای تولید اسپین‌آف انیمیشن «سریع و خشن» او را در این فهرست نگه داشته است.

«اکشی کومار» ستاره‌ی بالیوودی، «لین مانوئل میراندا» خالق تئاتر «همیلتون» (دانلود تئاتر Hamilton با لینک مستقیم)، «ویل اسمیت»، «آدام سندلر» و «جکی چان» فهرست ۱۰ بازیگر پردآمد دنیا در سال ۲۰۲۰ را کامل می‌کنند. این ۱۰ بازیگر در مجموع ۵۴۵ میلیون دلار درآمده داشته‌اند.

فهرست پردرآمدترین بازیگران زن در سال ۲۰۲۰ هنوز از سوی فوربز منتشر نشده است. درآمد بازیگران زن در سال گذشته به ۳۱۴.۶ میلیون دلار می‌رسید.

پردرآمدترین بازیگران مرد در سال ۲۰۲۰:

 

۱. دووین جانسون – ۸۷.۵ میلیون دلار

۲. رایان رینولدز – ۷۱.۵ میلیون دلار

۳. مارک والبرگ – ۵۸ میلیون دلار

۴. بن افلک – ۵۵ میلیون دلار

۵. وین دیزل – ۵۴ میلیون دلار

۶. اکشی کومار – ۴۸.۵ میلیون دلار

۷. لین مانوئل میراندا – ۴۵.۵ میلیون دلار

۸. ویل اسمیت – ۴۴.۵ میلیون دلار

۹. آدام سندلر – ۴۱ میلیون دلار

۱۰. جکی چان – ۴۰ میلیون دلار

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید