news-background
news-background

تریلر سریال Away: «هیلاری سوانک» برای رفتن به مریخ خانواده خود را ترک می‌کند

شبکه نتفلیکس تریلر سریال جدید «دور» (دانلود سریال Away با لینک مستقیم) را منتشر کرده است. این سریال با حضور بازیگر برنده اسکار «هیلاری سوانک» در نقش فضانورد آمریکایی «اما گرین» در ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد و سوانک نقش «اما گرین» فرمانده اولین سفر فضایی ناسا به مریخ را بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این تریلر اما با همسر مهندسش «مت» با بازی «جاش چارلز» و دختر نوجوانش «لکس» با بازی «تالیثا بیتمن» خداحافظی می‌کند پیش از اینکه به همراه تیم بین‌المللی‌اش عازم فضا شود. او با خنده به مت می‌گوید: «این سفر فقط سه سال طول می‌کشد.»

اما سفر به مریخ کمی پیچیده می‌شود، مت هشیاری خود را از دست می‌دهد و در بیمارستان بستری می‌شود، در همین حال اما و دیگر فضانوردان هم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. یکی از همکارانش از او می‌پرسد: «فکر می‌کنی تو تنها کسی هستی که با ازخودگذشتگی به این جا رسیده‌ای؟» اما در این سفر با مشکلی رو به رو می‌شود و اعتماد اعضای تیم خود را از دست می‌دهد. زمانی که اما از کیهان‌نورد روسی «میشا» با بازی «مارک ایوانیر» می‌خواهد که به او اعتماد کند در جواب می‌شنود: «اعتماد باید به دست آورده شود فرمانده.»

«جیسون کتیمز» تهیه‌کننده اجرایی و «جسیکا گلدبرگ» سازنده این سریال هستند. این سریال درامی احساسی و هیجان‌انگیز است پیشرفت‌های بی‌نظیر انسان‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی که باید برای رسیدن به این موفقیت‌ها را نشان می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید