news-background
news-background

تریلر Ratched: «سارا پولسن» در نقش شخصیت شرور پیش‌درآمد «دیوانه از قفس پرید»

 

سریال جدید «رایان مورفی» شباهت چندانی به فیلم «دیوانه از قفس‌ پرید» فورمن ندارد.

 

همکاری «سارا پولسن» با «رایان مورفی» تاکنون به هفت نامزدی و یک جایزه‌ی امی انجامیده. آن‌ها همکاری خود را با سریال «رچد» (دانلود سریال Ratched با لینک مستقیم) نت‌فلیکس که پیش‌درآمدی است برای فیلم «دیوانه از قفس پرید» (دانلود فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest با لینک مستقیم) ادامه داده‌اند و پولسن نقش شخصیت شرور «پرستار میلدرد رچد» را بازی کرده است. این شخصیت توسط «کن کسی» خلق شد و سپس «لوئیز فلچر» در اقتباس سینمایی آن به کارگردانی «میلوش فورمن» ظاهر و جایزه‌ی اسکار را به خانه برد. حالا پولسن برای نت‌فلیکس جانشین او شده و می‌تواند دومین امی خود را تصاحب کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان «رچد» در سال ۱۹۴۷ و در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم روی می‌دهد. میلدرد با بازی پولسن به کالیفرنیای شمالی می‌آید و در یک بیمارستان روانی مشغول به کار می‌شود. در این ساختمان آزمایش‌هایی غیرمرسوم بر روی ذهن بشر انجام می‌گیرد. «سینتیا نیکسون»، «شارون استون»، «فین ویتراک»، «جودی دیویس» و «چارلی کارور» از جمله دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مورفی ماه گذشته در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» در مورد سریال گفته بود: «احساس می‌کنم که «پرستار رچد» نام دیگر بربریت است. نام او تقریباً معادل سوءاستفاده از قدرت در یک تشکیلات است. برای من جالب این بود که سعی کنم شخصیتی احساسی خلق کنم در حالی که سردی او شهرت دارد... اینکه بکوشم تمامی جزئیات در مورد کودکی او، روابطش و تمایلات جنسی‌اش را کشف کنم. زیرا وقتی مردم به رچد فکر می‌کنند، او را به عنوان یک شخصیت ظالم و بی‌رحم به یاد می‌آورند.»

پولسن می‌گوید تنهایی «پرستار رچد» را درک کرده و اضافه می‌کند:‌ «فکر می‌کنم در نهایت تنهایی محرک میلدرد باشد. تلاش برای بقا و یافتن نوعی پناهگاه. هرچند روش‌هایی که برای دستیابی به این امنیت درونی به کار می‌گیرد پرسش‌برانگیز است، اما او این کارها را با نیازی خودخواهانه به بقا انجام می‌دهد.»

سریال «رچد» ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۱۸

تا گند نزنن به هر چی فیلم و سریال قدیمی خوب بیخیال نمیشن

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۳۹

حالا حتما دیوانه از قفس پرید هم باید زنانه می کردن؟

نمایش اسپویل