news-background
news-background

پوسترهای تبلیغاتی شخصیت‌های Arrowverse: «قهرمانان واقعی ماسک می‌پوشند»

شبکه‌ی CW هفت پوستر جدید با مضمون ویروس کرونا برای سریال‌های «اروورس» منتشر کرد. این سریال‌ها شامل «استارگرل» (دانلود سریال Stargirl با لینک مستقیم)، «افسانه‌های فردا» (دانلود سریال Legends of Tomorrow با لینک مستقیم)، «فلش» (دانلود سریال The Flash با لینک مستقیم)، «آذرخش سیاه» (دانلود سریال Black Lightning با لینک مستقیم)، «سوپرگرل» (دانلود سریال Supergirl با لینک مستقیم) و «سوپرمن و لوئیس» (دانلود سریال Superman & Lois با لینک مستقیم) می‌شوند. بر روی تمامی پوسترها شخصیت‌های اصلی سریال‌ها دیده می‌شوند در حالی که ماسک به صورت دارند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلمبرداری اپیزودهای جدید «سوپرگرل» و «فلش» در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. سازندگان «ریوردیل» (دانلود سریال Riverdale با لینک مستقیم) دیگر سریال شبکه‌ی CW نیز چاره‌ای جز توقف فیلمبرداری نداشتند. سریال «استارگرل» برای فصل دوم بازخواهد گشت. شبکه این سریال ابرقهرمانی جدید با بازی «برک بسینجر» را تمدید کرده است.

انتظار می‌رود فیلمبرداری سریال‌های «فلش» و «سوپرمن و لوئیس» تا پایان ماه آگست در ونکوور ادامه پیدا کند. پیش‌تر اعلام شده بود که عوامل سریال «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) در ماه ژوئیه به ونکوور رفته‌اند تا سه اپیزود پایانی سریال را به تولید برسانند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید