news-background
news-background

باکس آفیس: فیلم The Rental «دیو فرانکو» برای دومین هفته متوالی در آمریکا صدرنشین شد؛ حکمرانی Steel Rain 2 بر بازار کره جنوبی

فیلم «اجاره‌ای» (دانلود فیلم The Rental با لینک مستقیم) استودیوی آی‌اف‌سی به کارگردانی «دیو فرانکو» برای دومین هفته‌ی متوالی با فروش ۳۱۷.۸ هزار دلاری از ۲۴۲ سینما صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا را در اختیار گرفت. این فیلم پس از گذشت ۱۰ روز به فروش ۹۱۶.۳ هزار دلاری رسیده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«اجاره‌ای» اولین فیلم استودیوی مستقل آی‌اف‌سی است که صدر جدول فروش را تصاحب می‌کند. اولین فیلم فرانکو در مقام کارگردان، دومین فیلم جدیدی است که پس از آغاز پاندمی کرونا در ماه مارس روی پرده رفته و رتبه‌ی اول را از آن خود می‌کند. پیش از این فیلم، «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) یونیورسال و دریم‌ورکس موفق به تصاحب رتبه‌ی اول شده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اجاره‌ای» در پلتفرم‌های دیجیتال هم عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته و هفته‌ی گذشته در فهرست فیلم‌های ترسناک آیتونز به رتبه‌ی اول رسیده و در فهرست کلی پلتفرم در میان ده فیلم برتر دیده می‌شود. این فیلم یک هفته‌ی قبل در صدر جدول آیتونز و باکس آفیس آخر هفته قرار گرفته بود و به دومین فیلمی تبدیل شد که در هر دو فهرست در جایگاه اول می‌ایستد.

داستان «اجاره‌ای» فرانکو در مورد زوجی است که برای گذراندن تعطیلات خانه‌ای اجاره کرده‌اند اما لحظات خوشی را در آن تجربه نمی‌کنند. «الیسون بری»، «دن استیونز»، «جرمی آلن وایت»، و «شیلا وند» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند. فرانکو به همراه «جو سوانبرگ» فیلمنامه‌ی «اجاره‌ای» را به نگارش درآورده است.

سینماهای درایو-این همچون دیگر ماه‌های اخیر پس از پاندمی، پیشتاز گیشه‌های آمریکا بودند و بیش از ۱۶۰ سینمای فعال در این دسته جای گرفتند. پرفروش‌ترین سینماهای درایو-این آمریکا بنا بر اعلام «کام‌اسکور»، درایو-این فورد وایومینگ در دیربورن میشیگان بوده است.

سالن‌های سینمای زنجیره‌ای AMC در حال حاضر اواسط آگست را برای بازگشایی در نظر گرفته و سالن‌های سینمای ریگال تاریخ ۲۱ آگست را اعلام کرده است. با این حال نحوه‌ی بازگشت کامل سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس هنوز مشخص نیست.

در بازار کره جنوبی که سالن‌های سینمای خود را بازگشایی کرده، فیلم اکشن تریلر «باران فولاد ۲: اجلاس» (دانلود فیلم Steel Rain 2: Summit با لینک مستقیم) در افتتاحیه در صدر جدول قرار گرفت و «شبه‌جزیره» (دانلود فیلم Peninsula با لینک مستقیم) را کنار زد. «باران فولاد ۲» آخر هفته‌ی گذشته ۴.۹۲ میلیون دلار فروخته است. فروش پنج روزه‌ی این فیلم نیز از ۱.۰۲ میلیون بلیت به ۷.۰۳ میلیون دلار می‌رسد.

داستان این فیلم به کارگردانی «یانگ وو-سوک»، اجلاس سه جانبه‌ی کره‌ی شمالی و جنوبی و ایالات متحده را روایت می‌کند که جنگ دو کره را در سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۳ پایان داد. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۹ میلیون دلار فروخته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید