news-background
news-background

تریلر فیلم جنایی Honest Thief با بازی «لیام نیسون»

اولین تریلر فیلم تریلر جنایی «سارق درستکار» (دانلود فیلم Honest Thief با لینک مستقیم) استودیوی «اوپن رود» با بازی «لیام نیسون» منتشر شد. نیسون در این فیلم نقش سارق بانکی را بازی می‌کند که می‌کوشد با دنیای جرم و جنایت وداع کند. این کار در عمل ساده نیست، اما وقتی به دو مأمور پلیس فاسد با بازی «آنتونی راموس» و «جی کورتنی» برخورد می‌کند، متوجه می‌شود که اگر می‌خواهد زنده بماند باید روش‌های خشونت‌آمیزش را کنار بگذارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «مارک ویلیامز» ساخته شده که سریال «اوزارک» (دانلود سریال Ozark با لینک مستقیم) را در کارنامه دارد. ویلیامز سابقه‌ی کارگردانی فیلم درام «مرد خانواده» (دانلود فیلم A Family Man با لینک مستقیم) با بازی «جرارد باتلر را نیز دارد. نیسون مطابق انتظار در این فیلم نقش جنایت‌کاری را بازی کرده که به دنبال ایجاد تغییر در زندگی خود است، اما خوشایند‌ترین جنبه‌ی فیلم بازیگران توانمند نقش‌های مکمل‌اند. علاوه بر راموس و کورتنی در نقش شخصیت‌های شرور، «کیت والش» در نقش دوست دختر نیسون، «رابرت پاتریک» در نقش یک پلیس درستکار، «جفری داناوان» و «جزمن سیفاس جونز» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نیسون که سال گذشته در چند فیلم از جمله «عشق معمولی» (دانلود فیلم Ordinary Love با لینک مستقیم) و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (دانلود فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) ظاهر شد، امسال علاوه بر «سارق درستکار»، فیلم «ساخت ایتالیا» (دانلود فیلم Made in Italy با لینک مستقیم) را نیز روی پرده خواهد داشت.

«سارق درستکار» ۹ اکتبر (۱۹ مهر ماه ۱۳۹۹)‌ عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۳۷

اینم شده مثه استیون سیگال همه فیلماش شبیه همه

نمایش اسپویل