news-background
news-background

تریلر Kajillionaire: «ایوان ریچل وود» در فیلم تحسین‌شده «میراندا جولای»

اولین فیلم بلند جولای از سال ۲۰۱۱ در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۲۰ تحسین منتقدین را به همراه داشت.

 

صرف نظر از اینکه فصل برگزاری جشنواره‌های فیلم پاییز در این ایام تیره و تار چه سرنوشتی پیدا می‌کند، و اینکه آیا مخاطبین به سالن‌های سینما بازمی‌گردند یا نه، فیلم «کاجیلیونر» (دانلود فیلم Kajillionaire با لینک مستقیم) ساخته‌ی «میراندا جولای» یکی از فیلم‌های مستقل این فصل خواهد بود که دیدنش ضروری است. اولین فیلم بلند جولای پس از «آینده‌» (دانلود فیلم The Future با لینک مستقیم) در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۲۰ توجه منتقدین را به لطف لحن طنز و بازی بازیگرانی چون «ایوان ریچل وود»، «دبرا وینگر»، «ریچارد جنکینز» و «جینا رودریگز» به خود جلب کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان فیلم بنا بر اعلام فکوس فیوچرز در مورد کلاه‌بردارانی به نام «ترزا» با بازی وینگر و «رابرت» با بازی جنکینز است که تنها دخترشان «الد دولیو» با بازی ریچل وود را آموزش داده‌اند تا در هر فرصتی دست به سرقت بزند و کلاه‌برداری کند. آن‌ها در حین یک سرقت شتاب‌زده، غریبه‌ای با بازی «جینا رودریگز» را می‌فریبند تا در کلاه‌برداری بعدی به آن‌ها ملحق شود و به این طریق دنیای خودشان را متحول کنند.

منتقدین در ساندنس بیشتر از طرح داستانی فیلم و بازی بازیگران به ویژه «ایوان ریچل وود» ستایش کردند و آن را ترکیبی از «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) و «دزدان فروشگاه» (دانلود فیلم Shoplifters با لینک مستقیم) دانستند. «کاجیلیونر» یکی از مهم‌ترین فیلم‌های فکوس فیوچرز در فصل پاییز است. آن‌ها امسال فیلم‌های «اما» (دانلود فیلم Emma با لینک مستقیم) و «هرگز به‌ندرت گاهی همیشه» (دانلود فیلم Never Rarely Sometimes Always با لینک مستقیم) را عرضه کرده‌اند. «کاجیلیونر» که چهارمین فیلم بلند جولای است، قرار بود پس از ساندنس در کن هم اکران شود.

کمپانی «پلن بی» با مدیریت «برد پیت» که سابقه‌ی تولید فیلم‌های «مهتاب» (دانلود فیلم Moonlight با لینک مستقیم) و «۱۲ سال بردگی» (دانلود فیلم 12 Years a Slave با لینک مستقیم) را دارد، این فیلم را با همکاری «آناپورنا» به تولید رسانده است.

فکوس فیوچرز «کاجیلیونر» را ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید