news-background
news-background

تریلر سریال ترسناک و خونین Helstorm مارول برای شبکه هولو منتشر شد

سریال جدید مارل برای هولو اواسط اکتبر پخش خواهد شد.

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین عناوین «دنیای سینمایی مارول» امسال از تلویزیون پخش خواهد شد. سریال «هل‌استورم» (دانلود سریال Helstorm با لینک مستقیم) به نویسندگی «پل زبیشفسکی» عنوانی ترسناک بر اساس شخصیت‌های کتاب‌های کامیک است که به زودی از هولو روی ایر می‌رود. جمعه شب، «پل زبیشفسکی» به همراه عوامل سریال از جمله «تام آستن»، «سیدنی لیمان»، «الیزابت مارول»، «رابرت ویزدم»، «آریانا گوئرا»، «جون کاریل» و «آلن اوی» در پنل کامیک-کان سریال از اولین تیزر سریال رونمایی کردند.

تمامی اپیزوهای این سریال جمعه ۱۶ اکتبر (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۹) از هولو پخش خواهد شد. داستان سریال شخصیت «دایمن» با بازی «تام آستن» و «آنا هل‌استورم»، پسر و دختر یک قاتل زنجیره‌ای مرموز را دنبال می‌کند که هر کدام با استفاده از مهارت‌های‌شان شرورترین انسان‌ها را به دام می‌اندازند.

زبیشفسکی خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال به هواداران وعده می‌دهد که «هل‌استورم» سریالی تلخ، سنگین و خونین است. او می‌گوید:‌ «از داستان «فرزند شیطان» الهام گرفته شده، بنابراین در نهایت داستانی در مورد یک پدر بدکار خواهد بود.» او در این پنل به «اسلش‌فیلم» می‌گوید: «سریال را کمی بیشتر زمینی کرده‌ایم، اما من به این نوع برداشت علاقه‌مند بودم.»

نویسنده‌ی سریال علاوه بر این وعده‌ی داستانی خانوادگی با موضوع گناه پدر را می‌دهد: «در مورد خانواده‌ای است که در آن متولد می‌شویم و خانواده‌ای که می‌سازیم. داستانی درباره‌ی «طبیعت در مقابل پرورش» است. در مورد خصوصیاتی است که به ارث می‌بریم و با خود به همراه داریم زیرا چاره‌ای نداریم. در مورد محیطی است که در آن رشد می‌کنیم و ارزش‌هایی که وقتی بزرگ‌تر می‌شویم بنا می‌کنیم، و این بر قضاوت ما در مورد درست و غلط و اخلاقیات ما تأثیر می‌گذارد.»

برند مارول به کلی در بازاریابی این عنوان تلویزیونی غایب است. این سریال قرار بود در کنار «گوست رایدر مارول» (Marvel's Ghost Rider) تحت نام «هل‌استورم مارول» (Marvel's Helstorm) عرضه شود. توسعه‌ی «گوست رایدر» لغو شد و دیزنی درنهایت نام مارول را از عنوان «هل‌استورم» حذف کرد تا این برند از سریال به علت محتوای ترسناک و خونینی که داشت فاصله بگیرد. در این سریال به تسخیرشدگی شیطانی و مسائل رعب‌آور دیگری پرداخته شده تا به اولین عنوان مارول با رده‌ی سنی بزرگسال پس از «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) تبدیل شود.

سریال «هل‌استورم» ۱۶ اکتبر (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۹) از هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید