news-background
news-background

باکس آفیس: فیلم ترسناک The Rental «دیو فرانکو» رتبه اول را تصاحب کرد

فیلم ترسناک «اجاره‌ای» (دانلود فیلم The Rental با لینک مستقیم) استودیوی آی‌اف‌سی به کارگردانی «دیو فرانکو» در بازارهای آمریکا صدرنشین شد. این فیلم جمعه ۲۴ ژوئن در ۲۵۱ لوکیشن اکران شده و ۱۳۰ هزار دلار فروخته و پیش‌بینی می‌شود در پایان روز سوم اکران ۴۰۰ هزار دلار کسب کند. «اجاره‌ای» اولین فیلم بلند فرانکو در مقام کارگردان است و به تازگی در شبکه‌ی نمایش خانگی هم منتشر شده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بخش اعظم فروش فیلم به سینماهای درایو-این اختصاص داشت که همچنان در آمریکا پیشتازی می‌کنند. این آمار فروش توسط آی‌اف‌سی اعلام نشده و استودیو قرار است روز یکشنبه به صورت رسمی درآمد فیلم در اولین روزهای اکران را فاش کند. این استودیو یکی از معدود پخش‌کنندگان مستقل است که آمار فروش خود را پس از پاندمی کرونا منتشر می‌کند. آن‌ها از اواسط ماه مارس تاکنون نزدیک به ۳ میلیون دلار فروخته‌اند.

این در حالی است که اغلب استودیوها در این بازار پرتنش از انتشار آمار فروش فیلم‌هایی که روی پرده می‌برند خودداری کرده‌اند، هرچند بعضی از این عناوین از جمله «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) یونیورسال و «مقاومت‌ناپذیر» (دانلود فیلم Irresistible با لینک مستقیم) از پلتفرم‌های فروش دیجیتال به فروش قابل‌توجهی دست پیدا کرده‌اند.

در فصل بهار از آنجا که آی‌اف‌سی تنها پخش‌کننده‌ای بود که آمار فروش فیلم‌هایش را منتشر می‌کرد، بسیاری از نشریات تا چند هفته تصور می‌کردند که فیلم ترسناک «رنجور» (دانلود فیلم The Wretched با لینک مستقیم) این استودیو در صدر می‌ایستد، حال آنکه «تور جهانی ترول‌ها» پرفروش‌ترین فیلم بود. با این وجود فیلم «رنجور» موفق به شده تا روز پنجشنبه گذشته ۱.۷ میلیون دلار و «عتیقه» (دانلود فیلم Relic با لینک مستقیم) دیگر عنوان این پخش‌کننده ۹۰۲ هزار دلار فروش کند.

در فیلم «اجاره‌ای» که فیلمنامه‌ی آن با همکاری فرانکو و «جان سوانبرگ» به نگارش درآمده، «الیسون بری» همسر فرانکو، «شیلا وند» و «جرمی آلن وایت» نقش‌آفرینی می‌کند. داستان فیلم در مورد زوجی است که برای گذران تعطیلات خانه‌ای اجاره کرده‌اند اما لحظات خوشی را در آن تجربه نمی‌کنند. بری برای بازاریابی فیلم در شوی «جیمی فالن» ظاهر شد و از اولین ملاقات خود با فرانکو و فیلم کمدی رمانتیک جدیدی که آن‌ها در حین ایام قرنطینه به نگارش درآورده‌اند گفت.

فرانکو به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» در پاسخ به این پرسش که آیا به تولید یک دنباله برای این فیلم فکر کرده‌ است یا نه می‌گوید: «قطعاً. برای دنباله‌ای که اگر خوش‌شانس باشم و بسازم ایده‌های روشنی دارم. بدون اینکه بخواهم داستان را فاش کنم، باید بگویم که تمایل دارم پیشینه‌ی شخصیت شرور قصه را اندکی واکاوی کنم و داستان را به خارج از ایالات متحده ببرم زیرا ایر‌بی‌ان‌بی و خانه‌های اجاره‌ای همه جای دنیا وجود دارد. احساس می‌کنم که سایر نقاط دنیا هم استحقاق کمی ترسیدن دارد.»

دومین فیلم پرفروش‌ این هفته «پسر کاراته کار» (دانلود فیلم The Karate Kid با لینک مستقیم) کلمبیا بود که در سال ۱۹۸۴ اکران شده بود. این فیلم این هفته در ۲۹۳ لوکیشن روی پرده رفته و ۷۰ هزار دلار فروخته است. عرضه‌ی مجدد این عنوان در سراسر دنیا با فروش ۲۲۱ هزار دلاری همراه بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید