news-background
news-background

تریلر سریال انیمیشن کمدی Hoops نت‌فلیکس منتشر شد

 

نت‌فلیکس امیدوار است با سریال انیمیشن «حلقه» با صداپیشگی «جیک جانسون» و «راب ریگل» هواداران زیادی را راضی کند.

 

نت‌فلیکس از تریلر سریال انیمیشن کمدی «حلقه» (دانلود سریال انیمیشن Hoops با لینک مستقیم) رونمایی کرد. این مجموعه‌ی جدید با مضمون بسکتبال قرار است ۲۱ آگست (۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) روی ایر برود. داستان این سیت‌کام انیمیشن در مورد یک مربی بسکتبال بد-زبان با صداپیشگی «جیک جانسون» است که فکر می‌کند تیم بسکتبالش او را به «لیگ‌های معتبر» می‌رساند.

اخیراً سریال‌های انیمیشن بزرگسالانه با استقبال مخاطبین همراه شده و «حلقه» به روشنی می‌خواهد جایی در میان این عناوین پیدا کند. در این تریلر یک دقیقه‌ای، شخصیت جانسون می‌کوشد توپ را وارد حلقه‌ کند در حالی که اعضای در سکوت و از نزدیک او را نظاره می‌کنند. «راب ریگل»، «ناتاشا لگرو»، «ران فانچز»، «کلئو کینگ»، و «ای.دی. مایلز» دیگر ستارگان این سریال در مقام صداپیشه خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«بن هافمن» خالق و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال است. جانسون، «ست کوئن»، «ام. دیکسون» و زوج «فیل لرد» و «کریس میلر» دیگر تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

شبکه‌ی HBO Max متعلق به کمپانی وارنرمیدیا نیز اخیراً سریال انیمیشن کمدی «به اندازه‌ی کافی نزدیک» (دانلود سریال Close Enough با لینک مستقیم) را عرضه کرده است. دیگر انیمیشن‌های بزرگسالانه‌ی این شبکه برای آینده «شاهزاده» (The Prince) و ریبوت «بونداکس» (The Boondocks) خواهند بود.

نت‌فلیکس نیز در حال حاضر سریال‌های انیمیشن «دهان گنده» (دانلود سریال Big Mouth با لینک مستقیم)، «طلسم‌زدایی» (دانلود سریال Disenchantment با لینک مستقیم)، و «ف مثل فامیلی» (دانلود سریال F Is For Family با لینک مستقیم) را روی ایر می‌برد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید