news-background
news-background

کارگردان Relic در حال نوشتن سه فیلم ترسناک جدید است

در سال‌های اخیر آثار درخشان زیادی در ژانر وحشت ساخته شده. «بابادوک» (دانلود فیلم The Babadook با لینک مستقیم) «جنیفر کنت»، «برو بیرون» (دانلود فیلم Get Out با لینک مستقیم) به کارگردانی «جوردن پیل»، «ساحره» (دانلود سریال The Witch با لینک مستقیم) ساخته‌ی «رابرت اگرز» و «موروثی» (دانلود فیلم Hereditary با لینک مستقیم) اثر «آری استر» از جمله‌ی این آثارند. فیلم «عتیقه» (دانلود فیلم Relic با لینک مستقیم) به کارگردانی «ناتالی اریکا جیمز» نیز فیلم ترسناک تحسین‌شده‌ی دیگری بود که این ماه عرضه شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

به نظر می‌رسد که این فیلم اوج ژانر وحشت در سال ۲۰۲۰ باشد. این فیلم سبب شد هواداران نام کارگردان را به خاطر بسپارند و منتظر فیلم‌های بعدی او بمانند. «ناتالی اریکا جیمز» به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «فنگوریا» از پروژه‌های بعدی خود می‌گوید: «در حال نوشتن چند فیلمنامه‌ام، و می‌توانم بگویم که در زیرژانر وحشت خواهند بود. فیلمنامه‌ای که بیشترین پیشترفت را داشته یک داستان فولکلور ژاپنی شبیه به فیلم‌های «بچه‌ی رزماری» (دانلود فیلم Rosemary's Baby با لینک مستقیم) و «مرد حصیری» (دانلود فیلم The Wicker Man با لینک مستقیم) است...»

او در ادامه می‌گوید: «به بارداری مرتبط است و کشمکش میان خود بودن و مادر بودن... احساس می‌کنم که هیچ‌چیز در زندگی شما را آماده‌ی آسیب روحی تولد فرزند نمی‌کند، دست کم این چیزی است که وقتی خواهرم تجربه کرد شاهدش بودم.»

جیمز سپس می‌افزاید که در حال نگارش یک فیلمنامه‌ی دیگر با مضمون شیطان که داستان در لس‌آنجلس روی می‌دهد و یک فیلمنامه‌ی دیگر در ژانر بادی هارر است. در فیلم «عتیقه» به تهیه‌کنندگی «جیک جیلنهال» که ۳ ژوئیه منتشر شد، «امیلی مورتیمر»، «بلا هیتکوت»، و «رابین نوین» نقش‌آفرینی کردند. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۱ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید