news-background
news-background

تریلر Project Power: «جیمی فاکس» و «جوزف گوردن-لویت» با قرص ابرقدرت به دست می‌آورند

اگر برای کسب ابرقدرت‌ها حتی به مدت پنج دقیقه قرصی وجود داشته باشد، چه کسی حاضر است آن را امتحان نکند؟ این اساس داستان فیلم جدید «پروژه قدرت» (دانلود فیلم Project Power با لینک مستقیم) با بازی «جوزف گوردن-لویت» و «جیمی فاکس» است. پاسخ مثبت به آن پرسش، همان‌گونه که در تریلر «پروژه‌ قدرت» دیده می‌شود، با عواقب مرگباری همراه است. فرد با مصرف این قرص‌ها به مدت محدودی ابرقدرت‌هایی را به دست می‌آورد اما بعضی ممکن است بدشانس باشند و کارشان به مرگ بینجامد. «جیمی فاکس» و «جوزف گوردن-لویت» در این فیلم به ترتیب نقش مردی در جستجوی انتقام و یک مأمور پلیس را بازی می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«هنری جوست» و «آریل شولمن» کارگردانان این فیلم بوده‌اند و فیلمسازانی‌اند که کار خود را با مستند «کت‌فیش» (دانلود مستند Catfish با لینک مستقیم) آغاز کرده‌اند. آن‌ها سپس دو دنباله برای «فعالیت فراطبیعی» (دانلود فیلم Paranormal Activity با لینک مستقیم) ساختند و فیلم «نرو» (دانلود فیلم Nerve با لینک مستقیم) و «وایرال» (دانلود فیلم Viral با لینک مستقیم) را در سال ۲۰۱۶ عرضه کردند. «پروژه‌ قدرت» به روشنی بزرگ‌ترین فیلم این زوج کارگردان تا امروز خواهد بود.

در خیابان‌های نیواورلئان شایعه‌ای پخش شده در مورد یک قرص جدید و مرموز که ابرقدرت‌هایی ویژه‌ی هر فرد را فعال‌سازی می‌کند. تا زمانی که قرص مصرف نشود کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد. بعضی پوستی ضد-گلوله به دست می‌آورند، نامرئی می‌شوند و قدرت‌شان افزایش پیدا می‌کند، اما دیگران واکنش مرگبارتری نشان می‌دهند. وقتی این قرص میزان جرم و جنایت را در شهر بالا می‌برد، یک پلیس محلی با بازی گوردن-لویت با همکاری نوجوانی با بازی «دامینیک فیشبک» و کهنه‌ سربازی با بازی فاکس می‌خواهند با زور در برابر زور بایستند و با مصرف قرص مانع گروهی شوند که آن را خلق کرده است.

«پروژه قدرت» ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید