news-background
news-background

«آمیتاب باچان» و «آیشواریا رای» به ویروس کرونا مبتلا شدند

«آمیتاب باچان» ستاره‌ی بالیوود فاش کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. این بازیگر ۷۷ ساله شنبه ۱۱ ژوئن در صفحه‌ی توئیتر خود به ۴۳ میلیون دنبال‌کننده‌اش گفت که تست او برای ویروس کرونا مثبت شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ستاره‌ی فیلم «محبت‌ها» (دانلود فیلم Mohabbatein با لینک مستقیم) خانواده‌ی او نیز تست ابتلا به ویروس کرونا داده‌اند و منتظر اعلام نتیجه‌اند. او می‌گوید: «از تمام کسانی که در طول ۱۰ روز گذشته در مجاورت من بوده‌اند درخواست شده که تست بدهند.»

«آبیشک باچان» پسر ۴۴ ساله‌ی این ستاره نیز که به ویروس مبتلا شده می‌گوید او و پدرش «علائم خفیفی» داشته‌اند و اضافه می‌کند: «از همه تقاضا دارم که آرامش خود را حفظ کنند و مضطرب نشوند.»

باچان که یکی از شناخته‌شده‌ترین ستارگان سینمای بالیوود است، پیش‌تر توسط «فوربز» در فهرست ثروتمند‌ترین بازیگران دنیا قرار گرفته بود. در سال ۲۰۱۵ او به انگلستان سفر کرده بود تا در مراسم رونمایی از مجسمه‌ی «ماهاتما گاندی» در «میدان پارلمان» حاضر شود. او در سال ۱۹۶۹ وارد عرصه‌ی فیلمسازی شد و در بیش از ۲۰۰ فیلم نقش‌آفرینی کرده است.

باچان در سال ۱۹۸۲ در حین فیلمبرداری یک فیلم به شدت مصدوم شده بود و تا چند ماه در وضعیت وخیمی به سر می‌برد. او در سال‌های اخیر نسخه‌ی هندی «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» را اجرا کرده که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هند است. تا روز شنبه، آمار روزانه‌ی ابتلا به ویروس کرونا در هند به ۲۷۱۱۴ مورد رسیده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

به‌روز‌ رسانی (۱۳۹۹/۴/۲۲ ۱۶:۲۵ ب.ظ): یکشنبه ۱۲ ژوئن گزارش شد که تست کرونای «آیشواریا رای باچان» همسر آبیشک و دخترشان «آرادیا» نیز مثبت شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵

پاچان که قبلا مرده بود داداش. خبر کذبه.

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷

ببخشید درسته. اشتباه از من بود والا همه اطرافیان میگفتن پاچان مرده.خخ

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۱۵

داداش اشتباه میکنی. کی گفته آمیتاب باچان مُرده بود؟

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰

٧٧... ? این یکی رو فک کنم بکشه دیگه...

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳

پول دارا نمی میرن

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۴

داداش اینا پول دارن ... نمی‌میرند.

نمایش اسپویل