news-background
news-background

سریال Run پس از یک فصل کنسل شد

شبکه‌ی HBO اعلام کرد که فصل دوم سریال «سفر» (دانلود سریال Run با لینک مستقیم) با بازی «دامنال گلیسون» و «مریت ویور» را نمی‌سازد. این تصمیم یک ماه و نیم پس از پخش فصل اول از این شبکه به نویسندگی «ویکی جونز» اتخاذ می‌شود. در مورد تولید فصل جدید مذاکراتی طولانی صورت گرفت در حالی که این احتمال وجود داشت که سازندگان در لس‌آنجلس سریال را پیش ببرند.

در بیانیه‌ی شبکه‌ی HBO آمده است: «پس از بررسی راه‌های بالقوه برای ادامه‌ی ماجراهای روبی و بیلی، ما به همراه «ویکی جونز» شورانر به این نتیجه رسیدیم که فصل دوم سریال را تولید نکنیم.»

داستان سریال در مورد زنی به نام روبی با بازی ویور بود که زندگی یکنواختی را پشت سر می‌گذارد و یک روز دعوت می‌شود که به عهدی قدیمی وفا کند. او باید از زندگی خود فاصله بگیرد و به همراه عشق قدیمی خود با بازی گلیسون به سراسر آمریکا برود. مقصد نهایی آن‌ها لس‌آنجلس است و در اپیزود پایانی فصل اول بیلی و روبی سرانجام به این شهر می‌رسند. [حاوی اسپویلر] با این حال قسمت آخر با یک گره داستانی به پایان رسید و روبی متوجه شد که مسافرت آن‌ها بخشی از یک قرارداد بوده و بیلی موظف به انجام آن.

جونز در ماه می گفته بود: «ما بسیار بسیار دوست داریم که سریال را ادامه دهیم. هزاران ایده در ذهن دارم. اسم سریال «سفر» است بنابراین سریال نیرویی برای حرکت به پیش دارد. ما نمی‌توانیم در داستان ساکن بمانیم.»

سریال «سفر» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۰ درصد دریافت کرد و بنا بر گزارش OnBuy محبوب‌ترین سریال کمدی شبکه‌ی HBO در ایالات متحده شد. این سریال توسط «اینترتینمنت وان» به تولید رسید و «فیبی والر بریج» خالق سریال «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید