news-background
news-background

تریلر Tesla: جدال «ایتان هاک» با «توماس ادیسون»

رقابت شدید میان «نیکلا تسلا» و «توماس ادیسون» در فیلم «تسلا» به کارگردانی «مایکل آلمریدا» که آگست امسال عرضه می‌شود بررسی شده است.

رقابت طولانی میان «نیکلا تسلا» و «توماس ادیسون» در حین توسعه‌ی جریان‌های برق متناوب و مستقیم، در اواخر قرن بیستم دشمنی تلخی را به وجود آورد. این رویارویی تاریخی در فیلم «تسلا» (دانلود فیلم Tesla با لینک مستقیم) به کارگردانی «مایکل آلمریدا» دستمایه قرار گرفته و «ایتان هاک» نقش «نیکلا تسلا» و «کایل مک‌لکلان» در نقش ادیسون ایفای نقش کرده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این فیلم جنبه‌های ناشناخته‌ی زندگی شخصی و حرفه‌ای تسلا را نیز به تصویر می‌کشد. تریلر «تسلا» پیش از عرضه‌ی فیلم در ماه آگست و همزمان با ۱۶۴مین سالگرد تولد تسلا، تریلر جدیدی توسط استودیوی آی‌اف‌سی منتشر شده است. در فیلم «تسلا» به نویسندگی آلمریدا، «ایو هیوسن»، «جیم گفیگان»، «هانا گراس»، و «جاش همیلتون» نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم روابط تند تسلا با همکار مخترعش «توماس ادیسون» و حامی و پشتیبانش «جورج وستین‌هوس» با بازی گفیگان را دنبال می‌کند. بخش دیگری از فیلم به رابطه‌ی تسلا با «آن» می‌پردازد که دختر سرمایه‌گذار آمریکایی «جی.پی. مورگان» با بازی «دانی کشاورز» است.

فیلم «تسلا» در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران شد. در مراسم افتتاحیه‌ی این فیلم نویسنده و کارگردان گفت که این فیلم بیوگرافیکال را از «درک جارمن»، «هنری جیمز» و بعضی از اپیزودهای سریال «درانک هیستوری» (دانلود سریال Drunk History با لینک مستقیم) الهام گرفته است.

آلمریدا پیش‌تر فیلم‌های «مارجری پرایم» (دانلود فیلم Marjorie Prime با لینک مستقیم) را در سال ۲۰۱۷ با «جان هم» و «تیم رابینز»، فیلم «محقق» (دانلود Experimenter با لینک مستقیم) را در سال ۲۰۱۵ با «پیتر اسکارزگارد» و «واینونا رایدر»، و «سیمبلاین» (دانلود فیلم Cymbeline با لینک مستقیم) را با «ایتان هاک» و «اد هریس» در سال ۲۰۱۴ ساخته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶

اون لپ تاپ اپل چی میگه اون وسط

نمایش اسپویل