news-background
news-background

سریال Katy Keene پس از یک فصل کنسل شد

شبکه‌ی CW اعلام کرد که فصل دوم سریال «کیتی کین» (دانلود سریال Katy Keene با لینک مستقیم) را به تولید نمی‌رساند. استودیوی برادران وارنر که اسپین‌آف «ریوردیل» (دانلود سریال Riverdale با لینک مستقیم) را می‌سازد می‌گوید در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای ادامه‌ی سریال است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«مارک پدوویتز» مدیر عامل شبکه در ماه می فاش کرده بود که قرارداد بازیگران را تا ۳۱ ژوئیه تمدید کرده تا به استودیو فرصت دهد شبکه‌ی جدیدی پیدا کند. با توجه به قرارداد «کیتی کین» با شبکه‌ی HBO Max متعلق به وارنرمیدیا برای انتشار دیجیتال، به نظر می‌رسد که این شبکه‌ی جدید مقصد احتمالی سریال برای فصل بعدی باشد.

«کیتی کین» با بازی «لوسی هیل» تنها سریال در حال پخش شبکه‌ی CW بود که سفارش ساخت فصل جدید دریافت نکرد و برای تولید ۱۳ اپیزود چراغ سبز گرفت. این سریال اگرچه اسپین‌آفی برای «ریوردیل» عنوان پربیننده‌‌ی استودیوی برلانتی بود و ستاره‌ای چون هیل در آن نقش اول را بازی می‌کرد، اما بینندگان زیادی را جذب نکرد.

پدوویتز در ماه می پیش از پخش اپیزود پایانی فصل اول گفته بود: «آمار بینندگان در شبکه‌ی CW متوسط است اما شاهد آمار خوبی در پلتفرم‌های دیجیتال هستیم.» او اضافه کرده بود که منتظر دریافت آمار بیشتر برای سریال است تا سپس در مورد فصل دوم تصمیم بگیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کیتی کین» بینندگان زیادی را در پخش زنده و تا پایان روز پخش جذب نمی‌کرد اما در شبکه‌های استریمینگ و دی‌وی‌آرها عملکرد قابل قبولی داشت. این سریال در کنار «بت‌وومن» (دانلود سریال Batwoman با لینک مستقیم) و «نانسی درو» (دانلود سریال Nancy Drew با لینک مستقیم) اولین سریال‌های شبکه‌ی CW بودند که در پلتفرم‌های دیجیتال CW نیز قرار می‌گرفتند. با این حال، منابع نزدیک به شبکه می‌گویند، آمار بینندگان «کیتی کین» علی‌رغم ماندن مخاطبین در خانه‌ها به علت پاندمی کرونا، به هیچ‌وجه در سطح «نانسی درو» و «بت‌وومن» نبوده است.

«کیتی کین» به نویسندگی «روبرتو آگیره ساکاسا» و «مایکل گراسی»، زندگی و روابط عاشقانه‌ی شخصیت‌های کامیک «کیتی کین» اسطوره‌ی مد با بازی هیل، «جاسی مک‌کوی» خواننده با بازی «اشلی ماری»، «جینجر/خورخه لوپز» با بازی «جانی بیوچمپ» و «پپر اسمیت» با بازی «جولیا چان» را دنبال می‌کرد که در نیویورک در پی تحقق رؤیاهای خود بودند.

«لوسی هیل» در واکنش به کنسل شدن سریال در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «از اینکه این خبر را به شما می‌دهم غمگینم! اما سریال را بسیار دوست دارم. پیامی که می‌دهد را دوست دارم. و مهم‌تر از همه شما را دوست دارم. خطاب عوامل، بازیگران و تمامی سازندگان... شما را تحسین می‌کنم.»

آگیره ساکاسا نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش می‌نویسد: «از اولین جلسات فیلمنامه‌خوانی، این پروژه مثل یک رؤیا به نظر می‌رسید. به این سریال به‌شدت افتخار می‌کنم و به تمام جان‌های زیبایی که برای ساختنش گرد هم جمع شدند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید