news-background
news-background

دو فصل جدید برای سریال انیمیشن Beavis & Butt-Head ساخته می‌شود

«بیویس و بات-هد» (دانلود سریال Beavis & Butt-Head با لینک مستقیم) به تلویزیون بازمی‌گردند. این دو شخصیت تلویزیونی این بار به جای شبکه‌ی MTV توسط Comedy Central احیا خواهند شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که این شبکه برای تولید دو فصل جدید و اسپین‌آف‌های احتمالی با «مایک جاج» خالق این سریال محبوب که در دهه‌ی ۱۹۹۰ روی ایر رفت به توافق رسیده است. جاج بار دیگر نویسنده، تهیه‌کننده و صداپیشه‌ی دو شخصیت اصلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که سریال برای مخاطبین نسل جدید ساخته خواهد یا نه اما در این ایام مسائل زیادی برای نقد شدن توسط نویسنده وجود دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کریس مک‌کارتی» مدیر ویاکام‌سی‌بی‌اس می‌گوید: «خوشحالیم که با «مایک جاج» و گروه فوق‌العاده‌ی «۳ آرت» دوباره همکاری می‌کنیم و این انیمیشن بزرگسالانه را با کامدی سنترال ادامه می‌دهیم. سریال «بیویس و بات-هد» نماینده‌ی یک نسل بود...» جاج می‌گوید: «به نظر می‌رسید که دوباره زمان احمق شدن فرارسیده باشد.»

سریال «بیویس و بات-هد» در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد و از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ روی ایر رفت. در سال ۱۹۹۶ نیز یک فیلم تحت عنوان «بیویس و بات-هد به آمریکا می‌روند» (دانلود فیلم  با لینک مستقیم) برای این دو شخصیت منتشر شد. این اولین بار نیست که سریال احیا می‌شود چرا که در سال ۲۰۱۱ برای یک فصل جدید بازگشته بود. اما به نظر می‌رسد که این بار سریال برای نسل جدید ساخته شود، هرچند علایق بیویس و بات-هد همچنان موسیقی متال و پستان باقی خواهند ماند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تاریخ بازگشت «بیویس و بات-هد» به تلویزیون مشخص نیست اما سازگار شدن شخصیت‌ها برای مخاطبین امروز دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید