news-background
news-background

فیلم War With Grandpa «رابرت دنیرو» اواخر تابستان اکران می‌شود

«رابرت دنیرو» افسانه‌ای چندین فیلم با کیفیت به ویژه در اوایل دوران بازیگری‌اش دارد، اما در سال‌های اخیر در چند فیلم کمدی هم ظاهر شد که بعضی از آن‌ها مانند «ملاقات با والدین» (دانلود فیلم Meet the Parents با لینک مستقیم) موفق بودند. او سال گذشته در فیلم بزرگسالانه‌تر «ایرلندی» (دانلود فیلم The Irishman با لینک مستقیم) و «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) بازی کرد و به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۰ دوباره به بازی در عناوین خانوادگی روی آورده باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دوشنبه شب گزارش شد که «جنگ با پدربزرگ» (دانلود فیلم The War with Grandpa با لینک مستقیم) فیلم بعدی دنیرو است که به زودی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. این فیلم از کتاب محبوب «رابرت کیمل اسمیت» اقتباس شده که آوریل گذشته در سن ۹۰ سالگی درگذشت. اگرچه به نظر می‌رسد این عنوان نزاع خونین یک پیرمرد باشد، اما در واقع فیلم در مورد مشاجرات یک پسر جوان با پدربزرگش است که می‌خواهد اتاق خوابش را تصرف کند. بنابراین با وجود اینکه یک «جنگ» در کار است اما نباید انتظار اسلحه و خون‌ریزی و حتی الفاظ رکیک بود، حتی اگر پیرمرد دنیرو باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر بازیگران «جنگ با پدربزرگ» شامل «اوکس فگلی»، «کریستفر واکن»، «اوما تورمن»، «یوجین لیوای» و «راب ریگل» می‌شوند. این فیلم را «تیم هیل» کارگردانی کرده که بیشتر با فیلم‌های «گارفیلد ۲» (دانلود فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties با لینک مستقیم) و به زودی «باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (دانلود فیلم The SpongeBob Movie: Sponge On The Run با لینک مستقیم) شناخته شده است.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که استودیوی ۱۰۱ و بروکدیل تصمیم دارند فیلم را ۱۸ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران کنند. با این حال، با توجه به اینکه بازگشایی سالن‌های سینما مدام به تعویق می‌افتد و عرضه‌ی فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) هم به دنبال آن به زمان دورتری موکول می‌شود، احتمال لغو اکران این فیلم در سپتامبر نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید