news-background
news-background

Amusement Park: فیلم مفقود شده «جورج رومرو» آماده‌ انتشار شد

«سوزان رومرو» این فیلم را ترسناک‌ترین اثر کارگردان می‌خواند.

هواداران ژانر وحشت به زودی می‌توانند فیلم مفقود شده‌ی «شهر بازی» (دانلود فیلم The Amusement Park با لینک مستقیم) را روی پرده‌های سینما ببینند. «بلادی دیسگاستینگ» هفته‌ی گذشته گزارش داد که «یلو ویل پیکچرز» امتیاز پخش جهانی این فیلم را خریداری کرده است. «سوزان رومرو» همسر «جورج ای. رومرو» با همکاری «بنیاد جورج رومرو» و «ایندی‌کالکت» نیویورک، نسخه‌ای با کیفیت 4K از این فیلم تهیه کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«لینکلن مازل» در فیلم «شهر بازی» نقش مردی سالخورده را بازی می‌کند که خود را هر روز تنهاتر می‌یابد. رومرو با کارگردانی این فیلم قصد داشت در مورد کهن‌سالی و سوء استفاده از سالمندان در جامعه‌ی آمریکا هشدار دهد. همسر رومرو این عنوان را «ترسناک‌ترین فیلم جورج» می‌خواند و می‌گوید ردپای منحصر به فرد کارگردان در تمامی لحظات اثر مشهود است.

رومرو که آثار کلاسیکی از جمله «شب مردگان زنده» (دانلود فیلم Night of the Living Dead با لینک مستقیم) در ژانر وحشت خلق کرده، در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت. آخرین فیلم بلند او که در سالن‌های سینما اکران شد «بقای مردگان» (دانلود فیلم Survival of the Dead با لینک مستقیم) بود. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نزدیک به دو سال قبل «دنیل کراوس» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که فیلم «شهر بازی» کشف شده است. او در آن زمان گفت: ««تونی ویلیامز» دانشجو که ۳۰ سال قبل فیلم را دیده می‌نویسد: «این فیلم بیش از حد برای جامعه‌ی آمریکا اثرگذار است... باید جایی پنهان شود و هرگز نور خورشید را نبیند.» این فیلم هیچ‌وقت به صورت عمومی اکران نشد. افرادی که بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودند اجازه‌ی این کار را ندادند. و تعجبی هم ندارد. بسیار نامطبوع است. رومرو در طول دوران طولانی فیلمسازی‌ انتقاد‌آمیزش از نهادهای آمریکا، هرگز این‌چنین بی‌رحم نبوده است.»

گام بعدی برای «شهر بازی» پیدا کردن یک پخش‌کننده‌ی داخلی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید