news-background
news-background

فیلم اروتیک Love گاسپار نوئه هم پس از 365 Days در نت‌فلیکس پربیننده شد

فیلم اروتیک و رومنس نوئه که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، تا چهارشنبه ۲۴ ژوئن در رده‌ی هفتم پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار گرفت.

وقتی مشترکین نت‌فلیکس فیلمی اروتیک و جنجالی ببینند که بی‌شباهت با فیلم‌های پورنوگرافی نیست چه اتفاقی می‌افتد؟ به نظر می‌رسد که به دنبال فیلم‌های مشابه می‌روند. فیلم رومنس «عشق» (Love) به کارگردانی «گاسپار نوئه» که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد به دنبال راه‌یابی فیلم «۳۶۵ روز» (365 Days) به فهرست ۱۰ فیلم برتر نت‌فلیکس، پربیننده شد. «عشق» تا چهارشنبه ۲۴ ژوئن در رتبه‌ی پنجمین فیلم پربیننده‌ و هفتمین عنوان پربیننده در میان تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها جای گرفت. فیلم «۳۶۵ روز» که ۷ ژوئن منتشر شده در حال حاضر رده‌ی دوم پربیننده‌ترین فیلم‌ها را در نت‌فلیکس اشغال کرده است. هر دوی این فیلم‌ها وقتی پربیننده شدند که کاربران شبکه‌ی اجتماعی «تیک تاک» واکنش‌های خود پس از دیدن صحنه‌های جنسی فیلم را به اشتراک گذاشتند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان فیلم «عشق» در مورد رابطه‌ی عاشقانه‌ی یک دانشجوی سینما در پاریس و دوست دختر فرانسوی‌اش است. نوئه برای اولین بار این فیلم را در جشنواره‌ی فیلم کن سال ۲۰۱۵ اکران کرد، جایی که به سبب وجود صحنه‌های جنسی غیر-شبیه‌سازی‌شده به یکی از بحث‌برانگیزترین عناوین بدل شد. نوئه این فیلم را به صورت ۳ بعدی ارائه کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

صحنه‌های جنسی فیلم «عشق» تا حدی جنجالی شدند که از بعضی بازیگران خواسته می‌شد تفاوت این فیلم با پورنوگرافی را توضیح دهند. «کارل گلاسمن» در مصاحبه با ورایتی در این باره می‌گوید: «تفاوت زیادی بین فیلم و پورن در فضای آنلاین وجود دارد. در پورنوگرافی، معمولاً موهای شرمگاهی وجود ندارند. قطع رابطه یا بحثی وجود ندارد. بازیگران احساسات اندکی را وارد فیلم می‌کنند.» او اضافه می‌کند: «تا وقتی مردم در سالن سینما خوداضایی نکنند نمی‌توانید فیلم ما را پورن بخوانید. تاکنون نشنیده‌ام که چنین اتفاقی افتاده باشد. اما اگر هم بیفتد مایه خوشحالی من است.»

اگرچه فیلم «عشق» در کن جنجالی شد اما توفیقی در اکران عمومی کسب نکرد و کمتر از ۱ میلیون دلار فروخت و حالا با موفقیت «۳۶۵ روز» و تقاضای مخاطبین برای محتوای اروتیک بیشتر به یکی از عناوین پربیننده‌ی نت‌فلیکس تبدیل شده. داستان «۳۶۵ روز» از یک رمان اروتیک به نویسندگی «بلانکا لیپینسکا» اقتباس شده و «میکله مورونه» در آن نقش «ماسیمو» را بازی می‌کند. او یکی از اعضای یک خانواده‌ی مافیایی سیسیل است که در محافظت از پدرش ناکام می‌ماند چرا که توجه‌اش به زنی زیبا معطوف می‌شود. ماسیمو تصمیم می‌گیرد این زن را برباید و به او ۳۶۵ روز زمان دهد تا عاشقش شود. فیلم «۳۶۵ روز» علی‌رغم امتیاز ۰ درصد از «راتن تومیتوز» و تنها به علت وجود صحنه‌های جنسی به پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵

"اما اگر هم بیفتد مایه خوشحالی من است" --------- >>>> " :| "

نمایش اسپویل