news-background
news-background

باکس آفیس: Jurassic Park پس از ۲۷ سال دوباره صدرنشین شد

فیلم «پارک ژوراسیک» (دانلود فیلم Jurassic Park با لینک مستقیم) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» که در سال ۱۹۹۳ اکران شده بود، آخر هفته‌ی گذشته و همزمان با «روز پدر»، در حالی که سالن‌داران می‌کوشیدند مخاطبین را در بحران کووید-۱۹ به سالن‌های سینما بکشانند، دوباره پرفروش‌ترین فیلم آمریکا شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در حالی که انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) یونیورسال و دریم‌ورکس در طول ۹ هفته‌ی گذشته صدر جدول فروش را در اختیار خود داشت (به استثنای آخر هفته‌ای که «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) به صدر بازگشت)، عناوینی قدیمی بر آخر هفته‌ی گذشته حکمرانی کردند. فیلم «پارک ژوراسیک» یونیورسال در ۲۳۰ سالن اکران شد و ۵۱۷.۶ هزار دلار فروش کرد و «آرواره‌ها» (دانلود فیلم Jaws با لینک مستقیم) این استودیو در ۱۸۷ سالن روی پرده رفت و ۵۱۶.۳ هزار دلار فروخت. این دو فیلم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را تصاحب کردند، در حالی که «مرد نامرئی» و «تور جهانی ترول‌ها» ۳۸۳ و ۲۷۵.۷ هزار دلار فروش کردند و رده‌ی سوم و چهارم را از آن خود کردند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«پارک ژوراسیک» ۱۱ ژوئن سال ۱۹۹۳ اکران شده بود و سه هفته در صدر جدول باکس آفیس ایستاده بود. در سال ۲۰۱۳ نیز این فیلم دوباره اکران شد و با رکورد ۱۸.۶ میلیون دلاری جایگاه چهارم را اشغال کرد. اکران مجدد در آن سال فروش داخلی فیلم را به ۴۰۴.۳ میلیون دلار رساند.

اگرچه شمار سالن‌های سینما در آخر هفته‌ی گذشته به ۱۱۰۰ سالن رسید، اما درایو-این‌ها با ۳۰۰ جایگاه همچنان پرفروش‌ترند. درایو-این فورد وایومینگ در دیربورن میشیگان پرفروش‌ترین درایو-این آخر هفته‌ی گذشته با ۱۲۷.۳ هزار دلار بود و به دنبال آن درایو-این سینه-درایو کبک با ۱۰۵.۴ هزار دلار، ساکرامنتو ۶ با ۷۱.۲ هزار دلار، و میشن تیکی کالیفرنیا با ۶۱.۸ هزار دلار قرار گرفتند.

در این آخر هفته‌ی گذشته قرار بود سالن‌های سینمای سینه‌مارک دستورالعمل‌های بهداشتی کووید-۱۹ را به اجرا درآورد، پیش از آنکه در ۳، ۱۰ و ۱۷ ژوئیه سالن‌هایش را به صورت گسترده‌تر بازگشایی کند. سینه‌مارک در حال حاضر فیلم‌های «سونیک خارپشت» (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) و «شکار» (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم) و نیز عناوینی چون «آرواره‌ها»، «مرد نامرئی»، «زن شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم Wonder Woman با لینک مستقیم)، «برو بیرون» (دانلود فیلم Get Out با لینک مستقیم) و «ماتریکس» (دانلود فیلم The Matrix با لینک مستقیم) را روی پرده می‌برد.

تا دوشنبه شب گذشته، بنابر اعلام «کام‌اسکور»، ایالت‌هایی که بیشترین سالن‌های سینما را بازگشایی کرده بودند شامل تگزاس (۸۲)، اوهایو (۵۶)، فلوریدا (۳۹)، مینسوتا (۳۹)، ایندیانا (۳۷)، پنسیلوانیا (۳۴)، کانزاس (۲۸)، تنسی (۲۸) و ویسکانسین (۲۶) بودند.

فیلم ترسناک «دنبال‌شده» (دانلود فیلم Followed با لینک مستقیم) که ۱۲۷.۲ هزار دلار از ۴۲ سالن سینما کسب کرد و در رتبه‌ی هشتم قرار گرفت، یکی از عناوین جدید این هفته بود. داستان این فیلم در مورد یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی است که تنها برای جمع‌آوری دنبال‌کنندگان بیشتر در یک هتل طلسم‌شده اقامت می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید