news-background
news-background

سریال Cobra Kai در نت‌فلیکس ادامه پیدا می‌کند

هرچند چند سال قبل ایده‌ی تولید یک سریال اسپین‌آف از فیلم «بچه کاراته‌کار» (دانلود فیلم Karate Kid با لینک مستقیم) ممکن بود احمقانه به نظر برسد، اما «کبرا کای» (دانلود سریال Cobra Kai با لینک مستقیم) به عنوان یکی از مهم‌ترین عناوینی که نت‌فلیکس امسال خریداری کرده به این شبکه خواهد آمد. «کبرا کای» که در طول دو سال گذشته هواداران خاص خودش را یافته، قرار است به نت‌فلیکس برود و در آن شبکه ادامه پیدا کند.

طبق قرارداد جدید میان یوتیوب و نت‌فلیکس، دو فصل ابتدایی این سریال اواخر سال جاری میلادی از طریق نت‌فلیکس منتشر خواهند شد و تاریخ پخش فصل سوم به زودی اعلام می‌شود. این در حالی است که ۳۶ سال از اکران اولین فیلم «بچه‌ کاراته‌کار» می‌گذرد. آن فیلم بیش از ۹۰ میلیون دلار فروش کرد و برای «پت موریتا» نامزدی اسکار را به ارمغان آورد. در نهایت برای این فیلم، سه دنباله، یک سریال انیمیش، و یک ریبوت در سال ۲۰۱۰ با بازی «جیدن اسمیت» و «جکی چان» ساخته شد.

سریال یوتیوب داستان فیلم‌های «بچه‌ کاراته‌کار» را ادامه می‌دهد و «رالف ماکیتو» و «ویلیام زابکا» در نقش‌های «دنیل لاروسو» و «جانی لارنس» ایفای نقش می‌کنند. در پایان فصل اول نیز «مارتین کوو» برای بازی در نقش «جان کریس» به سریال اضافه شد. «نیکل براون»، و «جیکوب برتراند» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند. ورایتی می‌نویسد این اولین تلاش نت‌فلیکس برای خریداری سریال نبوده و در حین پخش فصل دوم هم اقداماتی برای آوردن این مجموعه به سرویس استریمینگ صورت گرفته است.

«کبرا کای» با پخش فصل اول به‌شدت محبوبیت پیدا کرد. فصل اول آن از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد و فصل دوم آن امتیاز ۸۸ درصد. «جاش هیلد»، «جان هورویتز» و «هیدن شلاسبرگ» نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بوده‌اند.

این دومین سریال یوتیوب است که در هفته‌های اخیر به شبکه‌ی دیگر می‌رود. پیش‌تر سریال کنسل شده‌ی «استپ آپ: های واتر» (Step Up: High Water) از طرف شبکه‌ی Starz سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد.

با جدایی «کبرا کای» از یوتیوب پریمیوم، این شبکه سریال متن-محور دیگری در اختیار نخواهد داشت. یوتیوب از سال گذشته تمرکز خود را بر سریال‌های مستند و عناوین بدون فیلمنامه گذاشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید