news-background
news-background

واکنش «سیگورنی ویور» به فیلمنامه ۵۰ صفحه‌ای قسمت جدید Alien: شخصیت ریپلی مستحق آرامش است

فیلمنامه‌ توسط «والتر هیل» یکی از تهیه‌کنندگان «بیگانه» برای ویور ارسال شده بود.

آینده‌ی چندگانه‌ی «بیگانه» (دانلود فیلم Alien با لینک مستقیم) «ریدلی اسکات» روشن نیست، اما مسئله‌ی تقریباً قطعی این است که شخصیت قهرمان «ریپلی» با بازی «سیگورنی ویور» در آن حاضر نیست. «نیل بلومکمپ» کارگردان «منطقه ۹» (دانلود فیلم District 9 با لینک مستقیم) سال‌ها بر روی توسعه‌ی قسمت پنجم «بیگانه» با محوریت شخصیت ویور وقت گذاشت اما طرح او به نتیجه نرسید. با این حال این فیلمسازان قبلی چندگانه هنوز تمایل دارند که شخصیت ریپلی را در قسمت جدید «بیگانه» ببیند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویور در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» می‌گوید «والتر هیل» فیلمنامه‌ای ۵۰ صفحه‌ای برای قسمت پنجم فیلم با شخصیت ریپلی برای او ارسال کرده است. هیل بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم‌های «جنگجو» (دانلود فیلم The Warriors با لینک مستقیم) و «۴۸ ساعت» (دانلود فیلم 48 Hrs. با لینک مستقیم) شناخته شده است اما در تمامی فیلم‌های «بیگانه» تهیه‌کننده بوده و بخش‌هایی از داستان «بیگانه‌ها» (دانلود فیلم Aliens با لینک مستقیم) «جیمز کامرون» را هم روایت کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ویور جزئیات فیلمنامه‌ی ۵۰ صفحه‌ای هیل را فاش نمی‌کند، اما می‌گوید چندان برای بازگشت به این نقش که او را به یک ستاره‌ی بین‌المللی تبدیل کرد مشتاق نیست. او به «امپایر» می‌گوید:‌ «ریدلی مسیرهای مختلفی را پیموده. شاید ریپلی وظیفه‌اش را انجام داده باشد. شایستگی آرامش را دارد.»

ویور آخرین بار در فیلم «رستاخیز بیگانه» (دانلود فیلم Alien Resurrection با لینک مستقیم) در سال ۱۹۹۷ در نقش ریپلی بازی کرده است. «ریدلی اسکات» در سال ۲۰۱۲ با «پرومتئوس» (دانلود فیلم Prometheus با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۲ و «بیگانه: پیمان» (دانلود فیلم Alien: Covenant با لینک مستقیم) به دنیای «بیگانه» بازگشته و همواره تمایل داشته چندگانه را به پیش براند اما شکست «پیمان» در سال ۲۰۱۷ موجب شد دست کم برای چند سال به تولید فیلم فکر نکند. او به تازگی در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز گفته است که همچنان برنامه‌هایی برای قسمت‌های بعدی دارد.

اسکات در حال حاضر میان وقفه‌ای که در حین فیلمبرداری «آخرین دوئل» (دانلود فیلم The Last Duel با لینک مستقیم) به وجود آمد به سر می‌برد. این فیلم با بازی «آدام درایور»، «بن افلک»، «مت دیمون» و «جودی کومر» باید کریسمس آینده اکران شود. ویور نیز از سوی دیگر قرار است به دنیای «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» بازگردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید