news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Greyhound «تام هنکس» از اپل تی‌وی+ مشخص شد

اپل اعلام کرد که فیلم درام جنگی «گری‌هوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) با بازی «تام هنکس» را ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) منتشر می‌کند. این فیلم به نویسندگی هنکس از رمان «چوپان خوب» به قلم «سی.اس. فارست» اقتباس شده است. «گری‌هوند» از طریق اپل تی‌وی+ در بیش از ۱۰۰ کشور عرضه خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم قرار بود توسط سونی روی پرده برود، اما در ماه می گزارش شد که با توجه به تعطیلی سالن‌های سینما با پاندمی ویروس کرونا، امتیاز پخش این فیلم با قراردادی ۷۰ میلیون دلاری به اپل واگذار شده است. این فیلم توسط سونی پیکچرز، فیلم‌نیشن و پلی‌تون به تولید رسیده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هنکس در این فیلم نقش فرمانده‌ی نیروی دریایی را بازی می‌کند که وظیفه دارد در حین جنگ جهانی دوم روی آب‌های اقیانوس اطلس از ۳۷ ناو حامل هزاران سرباز محافظت کند. آن‌ها بدون پوشش هوایی و با اسکورت تنها سه ناو باید از منطقه‌ای به نام «گودال سیاه» عبور کند و با نیروهای نازی بجنگد.

«آرون شرایبر» این فیلم را کارگردانی کرده و برای روایت قصه از وقایع «نبرد آتلانتیک» الهام گرفته که در اولین ماه‌های اتحاد آمریکا با بریتانیا روی داد. «استیون گراهام»، «راب مورگان» و «الیزابت شو» از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«گری‌هوند» دومین فیلمی است که با همکاری اپل و پلی‌تون عرضه می‌شود. اپل پیش‌تر سفارش ساخت «اربابان آسمان» (Masters of the Air) با داستان دیگری در مورد جنگ جهانی دوم را صادر کرده بود. «استیون اسپیلبرگ» و هنکس از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. این مینی‌سریال بین‌المللی اولین پروژه‌ای است که از سوی اپل چراغ سبز می‌گیرد و در استودیوهای اپل تولید می‌شود. نویسندگی سریال به «جان اولاف» سپرده شده که سابقه‌ی نویسندگی در سریال «جوخه‌ی برادران» (دانلود سریال Band of Brothers با لینک مستقیم) را دارد.

اپل تی‌وی+ فیلم‌های دیگری با همکاری «برایس دالاس هاوارد» و «سوفیا کاپولا» را نیز به زودی تولید و عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید