news-background
news-background

امتیاز پخش فیلم آخرالزمانی «خاموشی» (The Blackout) به بیش از ۹۰ کشور فروخته شد

فیلم تریلر و آخرالزمانی «خاموشی» (دانلود فیلم The Blackout با لینک مستقیم) در بیش از ۹۰ کشور از جمله ایالات متحده و چین پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «ایگور بارانوف» ساخته شده که سه‌گانه‌ی فانتزی ترسناک «گوگل» (دانلود فیلم Gogol با لینک مستقیم) را در کارنامه دارد. کمپانی روسی «سنترال پارتنرشیپ» که فیلم را در بازارهای بین‌المللی پخش می‌کند، روز دوشنبه ۸ ژوئن این فروش گسترده را تأیید کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«خاموشی» که پاییز سال گذشته به صورت گسترده در روسیه اکران شده و در اختیار مشترکین ۳۰نما قرار گرفته، به زودی در پلتفرم دیجیتال چینی iQIYI عرضه خواهد شد. این فیلم یکی از اولین عناوینی خواهد بود که پس از قرنطینه در کشور ژاپن روی پرده می‌رود. «نیو سلکت» فیلم را از ۱۲ ژوئن در ژاپن پخش می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

از جمله دیگر بازارهای بین‌المللی «خاموشی» فرانسه، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اسکاندیناوی، مناطق یوگوسلاوی سابق، لهستان، ترکیه و برزیل خواهند بود. «ایلیا کولیکوف» نویسنده و «مایک شینودا» خواننده و موسیقی‌دان گروه «لینکین پارک» آهنگساز این فیلم بوده‌اند.

در این فیلم، خاموشی تمامی گوشه و کنارهای زمین به جز منطقه‌ی کوچکی در اروپای شرقی را در بر گرفته. وقتی نیروهای نظامی به این ناحیه نفوذ می‌کنند با اجساد ساکنین مواجه می‌شوند. دانشمندان به این نتیجه می‌رسند که عامل مرگ سمی است که بدن خود افراد تولید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید