news-background
news-background

تریلر You Should Have Left: «کوین بیکن» و «آماندا سایفرید» در فیلم ترسناک جدید استودیوی بلوم‌هوس

محصول جدید کمپانی فیلمسازی بلوم‌هوس ژانر «خانه‌ی تسخیر شده» را دگرگون کرده است.

تصور یک خانه‌ی تسخیر شده در فیلم «باید می‌رفتی» (دانلود فیلم You Should Have Left با لینک مستقیم)، اثر ترسناک جدید «دیوید کپ» که در ماه جاری میلادی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌شود، معنای تازه‌ای پیدا می‌کند. «کوین بیکن» و «آماندا سایفرد» در نقش زوجی بازی می‌کنند که تعطیلات خود را در خانه‌ای زیبا اما دورافتاده می‌گذرانند. خانه‌ی آرام آن‌ها فوراً تبدیل به محل بروز اتفاقات ترسناک و ماورائی می‌شود و به نظر می‌رسد که نیرویی پیچیده و شیطانی در خانه وجود دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«تئو کانروی» با بازی بیکن یک مرد میان‌سال موفق است که ازدواجش با یک بازیگر بسیار جوان‌تر از خود به نام سوزانا با بازی سایفرید، به واسطه‌ی پنهان‌کاری‌های همسر، تعصب خودش، و لکه‌های تاریک گذشته‌اش، به کلی از هم می‌پاشد. تئو و سوزانا به همراه دختر شش ساله‌شان «الا»، برای احیای این رابطه، برای گذران تعطیلات به خانه‌ای مدرن و زیبا در مناطق ییلاقی ولز می‌روند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم از یک رمان آلمانی زبان به نویسندگی «دنیل کلمان» اقتباس شده و «جیسون بلوم»، بیکن و «دین اوتول» به همراه «درک امبروزی» و «کوپر ساموئلسون» تهیه‌کنندگان آن بوده‌اند.

«باید می‌رفتی» تنها یکی از پروژه‌های بلوم‌هوس و یونیورسال در ژانر وحشت است. این کمپانی در سال ۲۰۲۰ فیلم‌های «جزیره‌ی خیال» (دانلود فیلم Fantasy Island با لینک مستقیم)، «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) و «شکار» (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم) را اکران کرده و در حال توسعه‌ی دنباله‌های «هالووین» (دانلود فیلم Halloween با لینک مستقیم) و «پاکسازی» (دانلود فیلم The Purge با لینک مستقیم) است.

یونیورسال «باید می‌رفتی» را ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید