news-background
news-background

«هیلی استاینفلد»: وقت آن رسیده اسپین‌-آف Spider-Verse با شخصیت اول زن ساخته شود

از میان تمامی شخصیت‌هایی که در «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse با لینک مستقیم) ظاهر شدند، دو شخصیت «مایلز مورالس» و «گوئن استیسی» به شدت در نزد هواداران محبوبیت پیدا کردند. هرچند دنباله‌ای برای «دنیای عنکبوتی» در حال توسعه است، اما تاکنون در مورد احتمال بازگشت شخصیت «گوئن استیسی» اطلاعاتی فاش نشده و حتی «هیلی استاینفلد» صداپیشه‌ی شخصیت در مورد آینده‌ی او چیزی نمی‌داند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استاینفلد در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» از اسپین-‌آف احتمالی «دنیای عنکبوتی» با تمرکز بر شخصیت او گفته است. این در حالی است که اخیراً گزارش‌هایی در مورد تمایل سونی به تولید فیلمی در این چندگانه با شخصیت اول زن منتشر شد. استاینفلد می‌گوید: «از این مسائل سر در نمی‌آورم. احساس می‌کنم زمان آن رسیده راهی برای ساخته شدن چنین فیلمی پیدا کنند.»

پس از موفقیت چشمگیر «دنیای عنکبوتی» سونی در جلب نظر مردم و منتقدین و کسب اسکار بهترین اینیمیشن بلند، استودیو به سرعت تولید یک دنباله را تأیید کرد و اخیراً گزارش‌هایی در مورد یک فیلم با شخصیت اول زن منتشر شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

با وجود شخصیت‌ «گوئن استیسی» و دیگر شخصیت‌های زن دنیای چند بعدی «مرد عنکبوتی»، فرصت‌های بی‌شماری برای تولید یک دنباله‌ی با شخصیت اول زن وجود دارد. هرچند تولید انیمیشن زمان‌بر است و توسعه‌ی یک دنباله و یک اسپین‌آف به صورت همزمان ممکن است زیاده‌روی به نظر برسد، اما باید دید سونی تا چه حد در مورد انیمیشنی با شخصیت اول زن جدی است.

استاینفلد سال گذشته در سریال «دیکینسون» (دانلود سریال Dickinson با لینک مستقیم) نقش «امیلی دیکینسون» را برای اپل‌ تی‌وی‌+ بازی کرد و شایعه‌ی بازی او در نقش «کیت بیشاپ» در سریال «شاهین‌چشم» (دانلود سریال Hawkeye با لینک مستقیم) دیزنی+ به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید