زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چند هوادار کودک «مرد-عنکبوتی» اجازه دادند یک عنکبوت سیاه آنها را نیش بزند
نیش یک عنکبوت سیاه سه برادر بولیویایی را راهی بیمارستان کرد. آنها با تصور اینکه پس از گزیده شدن به «مرد-عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man با لینک مستقیم) تبدیل میشوند به عنکبوت اجازه نیش زدن دادند. «تلهموندو» گزارش میدهد که این برادران ۸، ۱۰ و ۱۲ ساله در حالی که بزچرانی میکردند عنکبوت را دیدهاند، اما به جای اینکه صاحب قدرتهای ابرانسانی شوند روانهی بیمارستان شدند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.
مادر کودکان آنان را در حال گریه میبیند و به سرعت به مرکز درمانی میرساند. «پیتر پارکر»ها از آنجا به نزدیکترین بیمارستان و سپس به بیمارستان کودکان لاپاز منتقل میشوند. آنها تحت مداوا قرار میگیرند و چهارشنبهی گذشته پس از یک هفته مرخص میشوند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
«نشنال جئوگرافی» میگوید زهر عنکبوتهای سیاه (Black Widow) ۱۵ برابر قویتر از مار زنگی است و یکی از زهرآلودترین جانوران آمریکای شمالی است. هرچند نیش آنها معمولاً کشنده نیست، اما کودکان در معرض بیشترین خطر قرار دارند. عنکبوتیان مهاجم نیستند و تنها برای دفاع از خود نیش میزنند.
«مرد عنکبوتی» یکی از محبوبترین شخصیتهای مارول است و ماجراهای «پیتر پارکر» تاکنون چندین مرتبه از کتابهای کامیک برای مدیومهای دیگر اقتباس شده است. در حال حاضر «تام هالند» با فیلمهای «مرد عنکبوتی: بارگشت به خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Homecoming با لینک مستقیم) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Far From Home با لینک مستقیم) نقش پارکر را در «دنیای سینمایی مارول» بازی میکند، در حالی که سونی با شخصیتهای دنیای «مرد عنکبوتی» از جمله «ونوم» (دانلود فیلم Venom با لینک مستقیم) دنیای سینمایی خودش را بنا کرده است. سال گذشته انیمیشن «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (دانلود انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با لینک مستقیم) برندهی اسکار بهترین انیمیشن بلند شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
R.i.c.K
R.i.c.K
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۵۹
فقط بخش پیتر پارکر ها
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
cyanide
cyanide
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
میدونم بی ربطه ولی یعنی چی نیش عنکبوت سیاه پونزده برابر از مار زنگی قویتره ولی کشنده نیست؟؟! نیش خود مار زنگی کشنده س بعد این پونزده برابر باید کشنده تر باشه که. هممم چه دسیسه ای تو کاره...
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Sami_R
Sami_R
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۰
وقتی سال 2002 قسمت اول مردعنکبوتی "سم ریمی" اومد بیرون من 8 سالم بودکه اتفاقا تلوزیون هم حسابی نشونش میداد ... با اینکه از عنکبوت خیلی میترسیدم سعی میکردم تو حیاط خونمون یا جایی عنکبوت دیدم بیاد رو دستم رو نیش بزنه حالا نه عنکبوتهای سیاه (Black Widow) از همین عنکبوت کوچولو خونگی ها! ... تا شاید منم توانایی های مرد عنکبوتی رو داشته باشم .... دوستمون میگه کمیک فنا ضریب هوشی پایینی دارن ... اون موقع، تو اون سن پایین، تو ایران، اصلا ما نمیدونستیم کمیک چیه چه برسه فنش باشیم .... بیشتر اوایل فیلم که پیتر پارکر یک آدم ضعیف بود، ترسو بود،تو مدرسه کتک میخورد،چشماش ضعیف بود و عینک میزد، عموش هم کشته شده بود ..... منم دوست داشتم با یک نیش عنکبوت بتونم جلو مشکلات بچگیم وایستم ، قویتر و شجاع تر باشم، بتونم از حقم جلو قلدرهای مدرسه دفاع کنم، باهوش تر باشم ، راه مدرسه رو سریع تر از تاکسی برم،شاید قهرمان محله ام باشم، همه دوستم داشته باشن، حالا دختر مورد علاقه نداشتیم ولی بدمونم نمیومد یک رازدار دختر هم پیدا میکردیم مثل ماری جین ! دنیای بچگی یک چیز دیگه ست ، کاش همه چی به این سادگی بود!
parsaghi7
parsaghi7
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۷
اخیییی:)
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
sobhan445
sobhan445
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۹
به هر حال نمیشه انتظار دیگه ای داشت از کمیک فنا . ضریب هوشی بالایی ندارن معمولا
ArmXnyyy
ArmXnyyy
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۶
داره میگه هوادار کودک . من خودم از مارول خوشم نمیاد ولی تو ام داری پوسی پوئم میگی برا خودت نوشته هوادار کودک
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ahkrzt
ahkrzt
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۸
واقعا برات متاسفم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ