news-background
news-background

تریلر Murder Manual: امیلیا کلارک زندانی یک سیرک عجیب

اولین تریلر فیلم ترسناک آنتولوژی «راهنمای قتل» (دانلود فیلم Murder Manual با لینک مستقیم) با بازی «امیلیا کلارک» منتشر شد. این فیلم که توسط «امو کانتنت» و «هیوز پیکچرز» پخش خواهد شد، داستان‌های رعب‌آوری روایت می‌کند که توسط چند فیلمساز کارگردانی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم کارگردانانی چون «داگلاس کیو»، «مت نیوتن»، «تونی تیکانن»، رابین ویتن» و چند فیلمساز دیکر همکاری کرده‌اند. هر چند «راهنمای قتل» یک فیلم آنتولوژی با داستان‌های متفاوت است، اما تریلر فاش می‌کند که روایت‌ها به شکلی فریب‌آمیز با یکدیگر مرتبطند.

«امیلیا کلارک» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) که سابقه‌ی بازی در نقش «سارا کانر» را در فیلم «ترمیناتور جنسیس» (دانلود فیلم Terminator Genisys با لینک مستقیم) را دارد، در این فیلم نقش شخصیتی به نام «مالو» را بازی می‌کند که در یک سیرک زندانی شده و می‌کوشد از دست همسرش بگریزد. دیگر بازیگران فیلم شامل «ماریا اولسن»، «برایان منلی دیویس» و «هدلی فریزر» می‌شوند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«راهنمای قتل» وعده‌ی وجود عناصر مختلف ژانر وحشت از جمله زامبی، اسلشر‌های نقاب‌دار، و موجودات انجیلی را می‌دهد. داستان‌های این فیلم مانند دیگر عناوین سینمایی آنتولوژی محبوب از جمله «وی/‌اچ‌/اس» (دانلود فیلم V/H/S با لینک مستقیم) به کلی با یکدیگر بی‌ارتباط نیستند. «راهنمای قتل» به تازگی از طریق آمازون پرایم منتشر شده و در ماه‌های آینده در پلتفرم‌های دیجیتال دیگر عرضه خواهد شد.

کلارک پس از جنجال فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» گفته بود شبکه‌ی HBO باید اجازه دهد چند مدتی از پخش سریال بگذرد و بعد به فکر تولید پیش‌درآمد و اسپین‌آف باشد. او در آن زمان فاش کرد که به خاطر صحنه‌های جنسی بازی در «پنجاه طیف گری» (دانلود فیلم Fifty Shades of Grey با لینک مستقیم) را رد کرده است. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت که «سم تیلور-جانسون» کارگردان فیلم را یک «نابغه» می‌داند اما ترجیح می‌دهد به این زودی دوباره جلوی دوربین برهنه نشود: «از آخرین باری که مقابل دوربین برهنه شدم مدت زیادی نمی‌گذرد، در عین حال این تنها پرسشی است که از من می‌کنند برای اینکه من یک زن هستم. و این به‌شدت آزاردهنده است و من دیگر خسته شده‌ام. برای اینکه نقش را به خاطر شخصیتش انتخاب کردم – نه به این علت که یک مرد بتواند به سینه‌ی من نگاه کند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید