news-background
news-background

با افزایش بودجه فیلم وسترن Flower Moon اپل وارد مذاکره با اسکورسیزی شد

پارامونت و نت‌فلیکس توافق کرده بودند که فیلم جدید اسکورسیزی را با ۱۸۵ و ۲۱۵ میلیون دلار می‌سازند، اما به نظر می‌رسد که این بودجه‌ها برای «قاتلین ماه گل» کافی نیست و یک کمپانی ثروتمندتر باید پیش‌قدم شود.

پس از آنکه پارامونت از تولید فیلم «قاتلین ماه گل» (دانلود فیلم Killers of the Flower Moon با لینک مستقیم) با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری طفره رفت، روز چهارشنبه «ورایتی» گزارش داد که استودیو با اپل برای تولید این فیلم همکاری می‌کند. پارامونت قرار است فیلم درام معمایی اسکورسیزی را پخش و اپل هزینه‌های آن را تأمین و بر تولیدش نظارت کند. ورایتی می‌نویسد این قرارداد هنوز بسته نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ماه گذشته وال‌ استریت ژورنال گزارش داد که پارامونت با افزایش بودجه‌ی فیلم نگران شده و به اسکورسیزی گفته است که به دنبال شرکای دیگری باشد. این فیلمساز نیز با اپل، نت‌فلیکس، یونیورسال و ام‌جی‌ام مذاکره کرده است.

در این فیلم اسکورسیزی بار دیگر با «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو» همکاری می‌کند و از کتاب غیرداستانی «قاتلین ماه گل: قتل‌های اوسج و تولد اف‌بی‌آی» به نویسندگی «دیوید گرن» اقتباس سینمایی به عمل می‌آورد. داستان در مورد قتل اعضای یک قبیله‌ی سرخ‌پوست در اوکلاهوما است که در دهه‌ی ۱۹۲۰ موجب شکل‌گیری تحقیقات گسترده‌ای توسط پلیس فدرال آمریکا شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پارامونت قرار بود فیلم «ایرلندی» (دانلود فیلم The Irishman با لینک مستقیم) اسکورسیزی را هم به تولید برساند اما با افزایش بودجه‌ی این پروژه‌ی ۳ و نیم ساعته تا ۱۷۳ میلیون دلار، استودیو امتیاز پخش فیلم را به نت‌فلیکس واگذار کرد. در صورت نهایی شدن قرارداد، پارامونت درآمد حاصل از اکران «قاتلین ماه گل» و اپل امتیاز پخش آن در سرویس استریمینگ اپل‌‌تی‌وی+ را دریافت می‌کند.

اپل پس از راه‌اندازی سرویس استریمینگ اختصاصی خود در پاییز گذشته، به سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی پرخرج تمایل نشان داده. «برنامه صبح‌گاهی» (دانلود سریال The Morning Show با لینک مستقیم) یکی از این عناوین پرخرج بود که تولید هر فصل آن ۱۵۰ میلیون دلار هزینه دارد.

اپل با همکاری استودیوی A24 امتیاز پخش مستند «بویز استیت» (Boys State) را هم در ساندنس با رقم ۱۲ میلیون دلار خریداری کرد و رکوردشکن شد. دو هفته قبل گزارش شد که «سوفیا کاپولا» فیلمساز برنده‌ی اسکار از رمان «رسم کشور» (The Custom of the Country) نوشته‌ی «ادیث وارتون» برای اپل‌ تی‌وی‌+ اقتباس می‌کند. این مینی‌سریال پس از فیلم «متزلزل» (On the Rocks) دومین پروژه‌ی کاپولا برای اپل است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید