news-background
news-background

[ویدیو]: کارگردان Shazam دومین فیلم کوتاه ترسناکش را در حین قرنطینه ساخت

گذراندن وقت چالشی است که در دوران بی‌سابقه‌ی قرنطینه اغلب افراد با آن مواجه‌اند. خلاقیت به خرج دادن، کتاب خواندن، و فیلم و سریال دیدن از جمله کارهای مفیدی است که اگرچه به پای ورزش کردن نمی‌رسد اما برای حفظ سلامت روانی لازم است. اما به نظر می‌رسد که برای «دیوید اف. سندبرگ» کاری لذت‌بخش‌تر از ساختن فیلم حتی در شرایط فعلی وجود ندارد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سندبرگ که با فیلم‌های «شزم» (دانلود فیلم Shazam با لینک مستقیم) و «در تاریکی» (دانلود فیلم Lights Out با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، فیلم ترسناک و کوتاه دیگری تحت عنوان «اینجا تنها نیستم» (Not Alone in Here) در روزهای قرنطینه ساخته است. او شش هفته قبل فیلم کوتاه دیگری ساخته بود که به نظر دنباله‌ای برای «در تاریکی» می‌آمد.

فیلم کوتاه سندبرگ که با همکاری همسرش ساخته شده، شرح ساده‌ای دارد: «یک زن فکر می‌کند که در خانه‌اش تنها نیست. اگر جرأت دارید با صدای بلند و در تاریکی ببینید.» فیلم «اینجا تنها نیستم» مثل فیلم کوتاه قبلی سندبرگ که «سایه‌شده» (Shadowed) نام داشت، توانایی‌های کارگردان در فضاسازی را ثابت می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

از این گذشته او یک طراح صحنه‌ی ماهر است و با استفاده از نور، صدا و طراحی صحنه، در سینمای امروز بهتر از هر کس دیگری تعلیق، وحشت، تنش و درام می‌سازد. هرچند او اخیراً فیلم پرخرج «شزم» را تولید کرده، اما با این فیلم‌های کوتاه نشان می‌دهد که گرایش بیشتری به فیلم‌های کم‌هزینه یا حتی بدون هزینه با چند حقه‌ی فیلمبرداری دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۶

خیلی جالب بود بخصوص حس هایی که تو کاراکتر نهادینه شده بود باعث میشد بیننده دچار آشناپنداری بشه در بعضی واکنش هاش.

نمایش اسپویل