news-background
news-background

«سوفیا کاپولا» Custom of the Country را برای اپل‌ تی‌وی+ می‌سازد

این پروژه پس از فیلم «متزلزل» تازه‌ترین پروژه‌ی کاپولا و سرویس استریمینگ اپل خواهد بود.

«سوفیا کاپولا» فیلمساز برنده‌ی اسکار از رمان «رسم کشور» (The Custom of the Country) نوشته‌ی «ادیث وارتون» برای اپل‌ تی‌وی‌+ اقتباس می‌کند. این رمان اولین بار در سال ۱۹۱۳ منتشر شد و داستانی در مورد «آندین اسپراگ» روایت می‌کرد، دختری از ایالت‌های غرب میانه‌ که می‌کوشد در نیویورک جایگاه اجتماعی خودش را رشد دهد. رمان وارتون یکی از آثار پرشمار این نویسنده است که به اولین زن برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر تبدیل شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند اقتباس کاپولا از این رمان قرار است یک مینی‌سریال باشد. اطلاعات دیگری از بازیگران  و تاریخ فیلمبردرای و پخش سریال منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که قرار است داستانی تاریخی روایت شود یا فیلمساز سرگذشت آندین را امروزی می‌کند. کاپولا نویسنده و کارگردان سریال می‌گوید: «شخصیت «آندین اسپراگ» یکی از ضد-قهرمانان زن محبوب من در ادبیات است و بسیار هیجان‌زده‌ام که برای اولین بار داستان او را به تصویر می‌کشیم.»

این مینی‌سریال پس از فیلم «متزلزل» (On the Rocks) دومین پروژه‌ی کاپولا برای اپل است. این فیلم توسط کاپولا کارگردانی شده و «بیل ماری» و «راشیدا جونز» در آن به ایفای نقش می‌کنند. ماری و کاپولا در سال ۲۰۰۳ در فیلم «گمشده در ترجمه» (دانلود فیلم Lost in Translation با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

علاوه بر کاپولا فیلمسازان دیگری هم قرار است با اپل تی‌وی‌+ همکاری کنند. «دیمین شزل» کارگردان «لا لا لند» (دانلود فیلم La La Land با لینک مستقیم) بر روی یک سریال درام برای این پلتفرم کار می‌کند و «آلنا اسمیت» خالق سریال «دیکینسون» (دانلود سریال Dickinson با لینک مستقیم)، «کری ارین» نویسنده‌ی «برنامه‌ی صبحگاهی» (دانلود سریال The Morning Show با لینک مستقیم)، «آلفونسو کوارون»، «جولیا لوئی-درایفس»، «جاستین لین»، «لی آیزنبرگ»، «مانیکا بتسکی»، «اپرا وینفری» و «سایمون کینبرگ» قراردادهایی برای تولید فیلم و سریال با اپل تی‌وی+ امضاء کرده‌اند.

پلتفرم اپل تی‌وی+ که پاییز گذشته راه‌اندازی شد از حالا با سریال «دفاع از جیکوب» (دانلود سریال Defending Jacob با لینک مستقیم) با بازی «کریس اوانز» و «میشل داکری» مدعی کسب جایزه‌ی امی است. سریال انیمیشن «سنترال پارک» (دانلود سریال Central Park با لینک مستقیم) تازه‌ترین پروژه‌ی سرویس است که ۲۹ می روی ایر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳

چه سرمایه گذاری ای داره میکنه اپل اسم های خیلی بزرگی رو میبینم امیدوارم این دفعه دیگه درست حسابی ادامه بدن و مثل دفعه های قبلی نشه

نمایش اسپویل