news-background
news-background

«جان کرازینسکی» در Some Good News بازیگران سریال Office را در کنار هم جمع کرد

کرازینسکی ستاره‌ی سابق سریال «اداره» در سریال جدید خود هم‌بازیانش را از طریق ویدیو کنفرانس دور هم جمع کرد.

«جان کرازینسکی» بعضی از هم‌بازیان سابق خود در سریال «اداره» (دانلود سریال The Office با لینک مستقیم) را دوباره گرد هم آورد تا در اپیزود یکشنبه «چند خبر خوب» (دانلود سریال Some Good News با لینک مستقیم) یک زوج تازه ازدواج کرده را غافلگیر کند. او در اپیزود اول سریالش «استیو کارل» را دعوت کرده بود اما در اپیزود اخیر به دیگر ستارگان سریال «اداره» شامل «اد هلمز»، «جنا فیشر»، «الی کمپر»، «میندی کیلنگ»، «رایان ویلسون»، «بی.‌جی. نوواک» و بسیاری دیگر پیوست.

«سوزان» و «جان» پیش‌تر به کرازینسکی گفته بودند که جان درخواست کرده با بازسازی خواستگاری شخصیت «جیم» به «پم» در سریال «اداره» ازدواج کنند. کرازینسکی در تمامی فصل‌های سریال نقش «جیم» را در مقابل «جنا فیشر» بازیگر نقش «پم» بازی کرده است. کرازینسکی سوزان و جان را به «چند خبر خوب» آورد جایی که سوزان به مجری می‌گوید: «جان مثل شخصیت جیم زانو زد و گفت: «بیش‌ از این نمی‌توانم صبر کنم.»»

کرازینسکی سپس مصاحبه‌ای ویدیویی با این زوج انجام می‌دهد و به شوخی می‌گوید باید همان زمان با هم ازدواج می‌کردند: «شما بچه‌ها ثابت کردید که خواستگاری ۱۰۰ در صد مواقع جواب می‌دهد.» او با گفتن اینکه به تازگی اجازه یافته به عنوان کشیش مراسم ازدواج را برگزار کند، این زوج را غافلگیر می‌کند و سپس والدین هر دوی آن‌ها به همراه دوستان‌شان و فیشر که به عنوان ساقدوش حضور دارد را فرامی‌خواند و «زک براون» نیز «مردی که تو را بیش از همه دوست داشت» را اجرا می‌کند.

پس از برگزاری مراسم ازدواج، کرازینسکی ویدیوهایی از همبازیانش در «اداره» پخش می‌کند که این ازدواج را به عنوان «مهمان» تبریک می‌گویند. «اسکار نونیز»، «برایان بامگارتنر»، «انجلا کینزی» و «کیت فلانری» نیز در بخش‌هایی از اپیزود حاضر می‌شوند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کرازینسکی سپس مانند دیگر قسمت‌های سریال گزارش‌هایی روحیه‌بخش از سراسر دنیا ارائه می‌دهد که شامل حضور کوتاه «اما استون» و «امیلی بلانت» همسر کرازینسکی می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید