news-background
news-background

دیزنی Hercules را به صورت لایو-اکشن بازسازی می‌کند

جو و آنتونی روسو کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) تهیه‌کنندگان این پروژه‌ خواهند بود.

دیزنی یکی دیگر از فیلم‌های انیمیشن خود را به صورت لایو-اکشن بازسازی می‌کند. استودیو «دیو کالاهام» نویسنده‌ی فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) و «شانگ-چی» (Shang-Chi) مارول را استخدام کرده تا فیلمنامه‌ی بازسازی «هرکول» (دانلود انیمیشن Hercules با لینک مستقیم) که در سال ۱۹۹۷ اکران شد را به نگارش درآورد.

انیمیشنی که در دهه‌ی ۹۰ میلادی ساخته شد یک موزیکال فانتزی بود و داستان اسطوره‌ی یونانی را بازگو می‌کرد. «تیت داناوان» در نقش اصلی صداپیشگی کرد و «جیمز وودز» در نقش «هادس»، خدایی که جهان زیرزمینی که قصد دارد المپ را سرنگون کند. این فیلم انیمیشن که سال‌ها در حال توسعه بود و ۱۸ نویسنده بر روی آن کار کردند توسط «ران کلمنت» و «جان ماسکر» کارگردانی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بازسازی «هرکول» مراحل ابتدایی توسعه را سپری می‌کند و بنابر ادعای منابع «هالیوود ریپورتر» برادران روسو قرار نیست آن را کارگردانی کنند. در هفته‌های گذشته شایعه‌ی بازی «آریانا گرانده» در این فیلم به دنبال اجرای یکی از ترانه‌ها به گوش رسید. «رایان گاسلینگ» و «ادریس البا» دیگر بازیگرانی‌اند که شایعه‌ی نقش‌آفرینی آن‌ها شنیده می‌شود. اما در واقعیت، این پروژه فاصله‌ی زیادی با مرحله‌ی انتخاب بازیگران دارد.

هنوز مشخص نیست که بازسازی «هرکول» یک اثر موزیکال باقی می‌ماند یا نه. دیزنی رویکرد ثابتی در مقابل بازسازی‌های لایو-اکشن اخیرش نداشته. «شیر شاه» (The Lion King) آن‌ها که سال گذشته اکران شد به انیمیشن سال ۱۹۹۴ شباهت بسیاری داشت، اما «مولان» (Mulan) که قرار است ژوئیه آینده اکران شود چندان به انیمیشن سال ۱۹۹۸ وفادار نیست.

تنها مسئله‌ی قعطی اضافه شدن کالاهان به این پروژه و در نتیجه صحنه‌های اکشن بسیار زیاد است. این نویسنده اخیراً نه تنها بر روی «شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه» دیزنی بلکه «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) وارنر و دی‌سی نیز کار کرده است. او علاوه بر این در نگارش قسمت دوم انیمیشن پرفروش «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) هم مشارکت خواهد کرد. دیگر آثار او شامل «زامبی‌لند: دو ضرب» (Zombieland: Double Tap) و «گودزیلا» می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸

کی دیزنی میخواد بفهمه که به جای ریبوت و لایو اکشن باید داستان جدید ارائه بده؟؟؟اصلا لایواکشن داستان های قبلی و خراب می کنه

نمایش اسپویل
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳

داستان تپه نریده اس تمام تپه ها رو فتح نکنن از پا نمینشینند

نمایش اسپویل
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷

بچگیمممممممم?

نمایش اسپویل
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷

جان مادرتون نکنید این کارو تمام خاطرات بچگیمون رو دونه دونه دارین خراب میکنید

نمایش اسپویل