news-background
news-background

انیمیشن Scoob! مستقیماً به شبکه نمایش خانگی می‌آید

در حالی که استودیوهای بیشتری فیلم‌های با کیفیت‌تر خود را در حین قرنطینه‌ی خانگی به بازار نمایش خانگی عرضه و آزمون و خطا می‌کنند، برادران وارنر اعلام کرد که انیمیشن «اسکوب!» (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم) را از ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌کند. این فیم به کارگردانی «تونی چروونه» براساس سریال انیمیشن محبوب «اسکوبی دو» قرار بود در این تاریخ در سالن‌های سینما اکران شود.

«اسکوب!» به مدت ۴۸ ساعت و به قیمت ۱۹.۹۹ دلار اجاره داده می‌شود. برادران وارنر برنامه‌ای برای عرضه‌ی دیگر فیلم‌های پرخرجش از جمله «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) و «باور» (Tenet) و «در ارتفاعات» (In the Heights) ندارد. فیلم «در ارتفاعات» روز گذشته به ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول شد. منابع نزدیک به وارنر می‌گویند در صورتی که سالن‌های سینما تا اواسط ماه می بسته بماند «اسکوب!» اکران نخواهد شد.

استودیوی یونیورسال نیز اخیراً در اقدامی مشابه فیلم انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را در آخر هفته‌ی عید پاک به جای اکران در سینما به شبکه‌ی نمایش خانگی آورد و طبق آخرین برآوردها بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار فروخت. استودیوی پارامونت نیز «مرغ عشق» (The Lovebirds) را به نت‌فلیکس سپرد و اس‌تی‌اکس فیلم خانوادگی «جاسوس من» (My Spy) را در آمازون پرایم منتشر کرد. دیزنی هم اعلام کرده است که «آرتمیس فاول» (Artemis Fowl) را که پیش‌تر قرار بود در آخر هفته‌ی «روز یادبود» اکران شود به دیزنی+ می‌برد.

برادران وارنر در حالی انتشار «اسکوب!» در بازارهای خانگی را اعلام کرد که ای‌تی‌اندتی گزارش داد سرویس جدید HBO Max متعلق به وارنرمیدیا را به صورت رایگان یا با تخفیف به ده‌ها میلیون کاربر آمریکایی ارائه می‌دهد. «آن سارنوف» مدیر عامل برادران وارنر می‌گوید: «می‌دانیم که هواداران مشتاقند «اسکوب!» را ببینند و ما خوشحالیم که می‌توانیم این فیلم آرامش‌بخش را برای خانواده‌ها عرضه کنیم تا در خانه از آن لذت ببرند.»

داستان فیلم ماجرای آشنایی «اسکوبی» و «شگی» و ملحق‌ شدن‌شان به کارآگاه‌ها «فرد»، «ولما» و «دفنی» را روایت می‌کند. اسکوبی و همراهانش با بزرگ‌ترین چالش خود مواجه‌اند و باید «سربروس» را آزاد کنند. «ویل فورته» در نقش «شگی»، «مارک والبرگ» در نقش «شاهین آبی»، «جیسون آیزکس»، «جینا رودریگز»، «زک افران»، «آماندا سایفرد»، «کیرسی کلمانز»، «کن جونگ»، «تریسی مورگان» و «فرانک والتر» صداپیشگان این انیمیشن خواهند بود. برادران وارنر دو فیلم لایو-اکشن برای «اسکوبی دو» با نویسندگی «جیمز گان» عرضه کرده و نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار فروخته است.

«اسکوب!» در استودیوی «ریل‌اف‌اکس» واقع در دالاس تولید شد و بخش‌هایی از آن نیز در مونترآل ساخته شد. «ریل‌اف‌اکس» در حال حاضر دارای ۵۰۰ کارمند است که از خانه‌های خود کار می‌کنند. «اسکوب!» پیش از ورود کووید-۱۹ در ماه مارس به آمریکا، به گفته‌ی کارگردان در مرحله‌ی تدوین بود. گروه تدوین از آن زمان تجهیزات را به خانه‌های خود بردند و مراحل پایانی را انجام دادند. فرایند تصحیح رنگ نیز از راه دور صورت گرفته و برای عوامل حیاتی بود که برای دستیابی به نتیجه‌ای واحد از نمایش‌گرهایی با تنظیمات استاندارد و معین استفاده کنند. در مورد طراحی صدا نیز همین نکات باید برای بلندگوها رعایت می‌شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سه‌شنبه گذشته وارنرها اعلام کرده بودند که فیلم «در ارتفاعات» به کارگردانی «جان ام. چو» که قرار بود ۲۶ ژوئن روی پرده برود به ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول شده است. این فیلم براساس یک نمایش موزیکال ساخته شده که در سال ۲۰۰۸ چهار جایزه‌ی تونی را کسب کرد.

«در ارتفاعات» داستانی در مورد جامعه‌ی آمریکاییان اسپانیایی تبار شهر نیویورک روایت می‌کند. «لین مانوئل میراندا» بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی این نمایش و بعدها «همیلتون»، ماه گذشته در مصاحبه با «رزی اودانل» گفته بود آن‌ها در حال ضبط مراحل پایانی موسیقی فیلم بودند وقتی که کرونا امان‌شان را برید. «استفانی بیتریز»، «جیمی اسمیتس»، «کوری هاکینز»، «داشا پولانکو»، «ملیسا باررا»، و «مارک آنتونی» از جمله ستارگان نسخه‌ی سینمایی «در ارتفاعات» خواهند بود. میراندا در ماه مارس از طریق صفحه‌ی توئیترش نوشت این فیلم سرانجام در سالن‌های سینما روی پرده خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید