news-background
news-background

اپل در سریال Little America از آثار کوروش یغمایی استفاده می‌کند [به‌روز رسانی]

به‌روز رسانی ۲۵ آوریل، ۲۱:۲۷: «کورش یغمایی» در صفحه‌‌ی اینستاگرامش هرگونه ارتباط با «میلاد محرمی» را رد کرد و نوشت: «هیچ‌گونه آشنایی با ایشان ندارم؛ مهم‌تر اینکه نمی‌دانم مرادشان از برنامه چه بوده؟! من سال‌هاست که ممنوع‌البرنامه‌ هم هستم و اصلاً برنامه‌ای در کارم نیست که مدیری داشته باشد. حتا دریغ از یک بادی‌گارد!!!»

یغمایی سه‌شنبه هفته گذشته با انتشار متن دیگری همکاری با اپل را تأیید کرد: «خبر بسیار مهمی را که در زیر می‌خوانید، گرچه بین معدود کسانی بودم که اطلاع داشتم، برای آگاهی شما گزارش می کنم. کمپانی اپل سازنده سریال‌هایی همچون «نظم و قانون»، «گریم»، «لوسیفر» و... و کمپانی Now Again Records نماینده رسمی استاد کوروش یغمایی در آمریکا توسط ایوتن آلاپات، مالک و مدیر کمپانی، قراردادی را امضا کردند که در آن برای سریال جدید کمپانی اپل (Little America) که یک سریال هشت قسمتی است، پنج آهنگ استاد، برای بخش دوم که مربوط به مهاجرین ایرانی است، انتخاب شده است. ترانه‌های «تولد یک صدا، ساقه، خار، گل یخ و اخم نکن» از آلبوم Back From The Brink.»

پیش‌تر: سریال آنتولوژی «آمریکای کوچک» (دانلود سریال Little America با لینک مستقیم) اپل تی‌وی پلاس به تهیه‌کنندگی «کمیل نانجیانی» و «آلن یانگ» از ترانه‌های «کورش یغمایی» اسطوره‌ی موسیقی راک ایران استفاده می‌کند.

فصل دوم این سریال مسائل و مشکلات مهاجران ایرانی را روایت می‌کند و قرار است از پنج قطعه‌ی «تولد یک صدا»، «ساقه»، «خار»، «گل یخ» و «اخم نکن» استفاده شود. «میلاد محرمی» مدیر برنامه‌های یغمایی در صفحه‌ی اینستاگرامش امضای قرارداد با اپل را تأیید کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «آمریکای کوچک» که از داستان‌های منتشر شده در مجله‌ی «اپیک» اقتباس می‌شد، ژانویه ۲۰۲۰ پخش شد. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ اپل سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر کرد. فصل اول «آمریکای کوچک» از منتقدین امتیاز ۹۴ درصد «راتن تومیتوز» و ۸۵ «متاکریتیک» دریافت کرد.

یغمایی ۷۳ ساله که اغلب پدر راک ایران نامیده می‌شود در طول بیش از ۴۰ دهه فعالیت هنری‌اش ۱۲ آلبوم استودیویی منتشر کرده است. «گل یخ» اولین آلبوم او بود که در سال ۱۹۷۳ منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۳۲

یک عمر تلاش هنری کرده ، ارزشش تو ایران دونسته نشده!

نمایش اسپویل