news-background
news-background

شش میلیون بریتانیایی کنسرت خیریه Together at Home را دیدند

کنسرت خیریه «یک دنیا: با هم در خانه» (دانلود کنسرت One World: Together at Home با لینک مستقیم) با همکاری خوانندگانی چون «لیدی گاگا» و «رولینگ استون» ۵.۴ میلیون بیننده را پای شبکه‌ی BBC نشاند. در نسخه‌ی بریتانیایی این کنسرت هنرمندان بریتانیایی چون «سر تام جون»، گروه پاپ «لیتل میکس»، «جورج شاعر» که شعری به طبقه‌ی کارگردان بریتانیا تقدیم کرد و بسیاری دیگر همکاری کردند.

این کنسرت یکشنبه شب با میزبانی «کلاودیا وینکلمن»، «کلارا آمفو» و «درموت اولیری» از شبکه‌ی BBC One پخش شد و بینندگان آن در پربیننده‌ترین لحظات از ۶ میلیون گذر کرد. این کنسرت که تا ۳۰ روز آینده از سرویس BBC iPlayer در دسترس مخاطبین داخلی قرار دارد، یک روز پس از نسخه‌ی آمریکایی آن روی ایر می‌رفت.

در این کنسرت «جان لجند» با «سم اسمیت» همکاری کرد تا ترانه‌ی «در کنار من بمان» را بازخوانی کنند. «رولینگ استون» نیز «همیشه به آنچه می‌خواهی نمی‌رسی» را اجرا کرد و «تیلور سوئیفت» قطعه‌ی «به زودی بهتر می‌شوی» را که برای مادرش ساخته خواند. «سلین دیون»، «لیدی گاگا»، «آندریا بوچلی» و «جان لجند» نیز نسخه‌ای از «نماز» (The Prayer) را اجرا کردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این کنسرت توسط جنبش «شهروند جهانی» و «سازمان سلامت جهانی» (WHO) برگزار می‌شد. «لیدی گاگا» این رویداد را «نامه‌ای عاشقانه به دنیا» نامیده است. این مراسم تاکنون بیش از ۱۲۸ میلیون دلار برای امور خیریه جمع‌آوری کرده است.

«شان مندز»، «کامیلا کابیو»، «بیلی آیلیش»، «جنیفر لوپز»، «استیوی وانر»، «جنیفر هادسون»، «کیث اوربان»، «لیزو»، و بسیاری از خوانندگان دیگر در این کنسرت همکاری کردند. مبالغ جمع‌آوری شده صرف تأمین سلامت بیماران و جامعه‌ی پزشکی سراسر دنیا و نیز کمک به توسعه‌ی واکسن ویروس کرونا خواهد شد.

«لیدی گاگا» پس از برگزاری کنسرت در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «افتخار می‌کنم که سهمی در این پروژه داشتم.» او علاوه بر همکاری در اجرای ترانه‌ی «نماز» آهنگ «لبخند» (Smile) اثر «چارلی چاپلین» را هم خواند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید