news-background
news-background

نویسنده «ددپول» همچنان امیدوار به بازگشت «هیو جکمن» در نقش «ولورین»

«راب لایفلد» خالق شخصیت «ددپول» همچنان امیدوار است که «هیو جکمن» ستاره‌ی فیلم‌های «مردان-اکس» که ۱۷ سال در نقش «ولورین» بازی کرد و در سال ۲۰۱۷ با «لوگان» (دانلود فیلم Logan با لینک مستقیم) به آن بدرود گفت، یک بار دیگر در کنار «رایان رینولدز» و شخصیت «ددپول» بازی کند. شخصیت «ولورین» در فیلم «خاستگاه مردان اکس: ولورین» (X-Men: Origins: Wolverine) با شخصیت «وید ویلسون» با بازی رینولدز رویارو شد. رینولدز سپس در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی دقیق‌تری از شخصیت را در فیلم «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) به کارگردانی «تیم میلر» به تصویر کشید.

لایفلد به تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» می‌گوید: «دوست ندارم در مورد چیزهایی که امکانش وجود ندارد گمانه‌زنی کنم اما لجوجانه باور دارم که با گذشت چند سال، شاید حدود ده سال، [رینولدز و جکمن] را در کنار هم خواهیم دید. حتی با وجود اینکه هر دوی آن‌ها شخصاً به من گفته‌اند که هیو با این نقش وداع کرده، اما نظر افراد تغییر می‌کند. زمان می‌گذرد. شرایط عوض می‌شود.» لایفلد اضافه می‌کند: «هنوز به این مسئله اعتقاد دارم که احتمالش وجود دارد، اینکه اکنون با جا افتادن رینولدز در نقش «ددپول» آن‌ها در مقطعی در کنار هم بازی می‌کنند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رینولدز که در فیلم «ددپول ۳» برای استودیوی مارول جلوی دوربین می‌رود، پیش‌تر اعتراف کرده بود که راضی کردن جکمن برای بازگشت به نقش «ولورین» کاری نزدیک به غیرممکن است. رینولدز در سال ۲۰۱۸ به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «اما هیچ بشری را در این دنیا بیشتر از «هیو جکمن» دوست ندارم. از همین حالا دلم برای او در نقش «لوگان» تنگ شده، بنابراین من یکی از آن افرادی هستم که هر وقت او را می‌بیند می‌گوید: «خواهش می‌کنم مرد. یک بار دیگر. خواهش می‌کنم. با هم بازی می‌کنیم. خوش می‌گذرد. خواهش می‌کنم! تا سه بشماریم و بگوییم با هم. یک، دو، سه، با هم.» و همیشه این فقط منم که می‌گویم با هم.»

جکمن ۵۱ ساله نیز در مصاحبه با «ام‌تی‌وی نیوز» در این خصوص گفته بود: «وقتی «ددپول» را دیدم گفتم وای چه فیلم جذابی است. مسئله‌ی زمان مطرح است. مانند باشکوه‌ترین ضیافت عمرتان است، یک ساعت و نیم پایکوبی کرده‌اید و بعد با خود می‌گویید: «بسیار خوب، وقت رفتن است. اگر نروم اوضاع بی‌ریخت می‌شود.» و سپس در راه رفتن به خانه به شما می‌گویند: «باید برگردی! مایکل جکسون پخش کرده‌اند!» بخشی از وجودتان می‌گوید: «مایکل جکسون را دوست دارم» اما در نهایت فکر می‌کنید: «می‌خواهم استراحت کنم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹

منم امیدوارم❤️

نمایش اسپویل