news-background
news-background

«زک اسنایدر» فیلم Batman v Superman را به صورت زنده تفسیر می‌کند

هفته‌ی گذشته چهارمین سالگرد اکران «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (دانلود فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice با لینک مستقیم) بود. این فیلم به کارگردانی «زک اسنایدر» قرار بود آغازگر دنیای سینمایی دی‌سی برای برادران وارنر باشد و «بن افلک» را در نقش «بروس وین/بتمن» و «گل گدوت» را به عنوان «زن شگفت‌انگیز» معرفی کند. اسنایدر به مناسبت چهارمین سالگرد اکران قرار است این فیلم را به صورت زنده پخش کند و از هواداران خواسته رأس امروز ۲۹ مارس ساعت ۱۱ به وقت منطقه‌ی زمانی شرقی نسخه‌های خود از «بتمن در برابر سوپرمن» را اجرا کنند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

افلک در زمانی که به تازگی برای بازی در نقش «شوالیه‌ی تاریکی» انتخاب شده بود، ادعا کرد که اسنایدر قصد دارد گاتهامی براساس داستان‌های «فرانک میلر» بسازد: «من حتی نمی‌دانستم که این شخصیت‌ تا چه حد محبوب است تا اینکه برای بازی در این نقش انتخاب شدم و بعد داستان متفاوت شد. در زمانی اتفاق افتاد که شبکه‌ی جهانی در حال ورود به صنعت فیلمسازی بود... وب‌سایت‌های هواداری و رابطه‌ی میان هواداران و استودیوها و نویسندگان کتاب‌های مصور در حال تغییر و تکامل بود.»

او اضافه کرده بود: «زک به من گفت اساساً می‌خواهد یک فیلم با لحنی شبیه به داستان‌های «فرانک میلر» برای «شوالیه‌ی تاریکی» بسازد. جایی که او پا به سن گذاشته‌تر است، از درون شکسته و آسیب‌پذیر است و من فکر کردم که این ایده‌ی بسیار جذابی باید باشد. من به عنوان مردی که آسیب‌پذیر است، وقتی که از خواب بیدار می‌شود احساس درد می‌کند و مردی که عذاب‌های روانی بسیاری تحمل می‌کند، فکر کردم که بازی در نقش یک قهرمان با این خصوصیات جذاب است.»

«بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» در سال ۲۰۱۶ با بودجه‌ی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۸۷۲.۷ میلیون دلار فروش کرد. «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) به کارگردانی «پتی جنکینز» قرار بود ۵ ژوئن اکران شود اما به علت شیوع کروناویروس نمایش آن به ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) موکول شده است. فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «بتمن» (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰)، «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در ۶ آگست ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه، ۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۱۲

بن افلک آشغال ترین بتمن تاریخ dc تا الان بوده

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰

چقدر کامنت پر باری بودT----T......خب بعدی :|

نمایش اسپویل