news-background
news-background

«تام کینگ» نویسنده‌ «بتمن»: اگر «بتمن» بود خودش را قرنطینه می‌کرد

اینکه «بتمن» در حالی که شهر به او احتیاج دارد خودش را قرنطینه کند کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما «تام کینگ» نویسنده‌ی کتاب‌های مصور «بتمن» می‌گوید این احتمال وجود دارد. ویروس کرونا بخش عظیمی از مردم جهان را به ماندن در خانه‌ها وادار کرده، و موجب شده مردم وقت زیادی برای تأمل در مورد مسائل مختلف پیدا کنند و بعضی به این بیندیشند که اگر «بتمن» بود چه می‌کرد؟

«تام کینگ» در صفحه‌ی توئیتر خود به همین پرسش پاسخ داده است: «البته که قرنطینه می‌کرد.» اما آیا «شوالیه‌ی تاریکی» در حالی که شهر به او بیش از همیشه نیاز دارد به چنین اقدامی دست می‌زند؟ در روایت اخیر کینگ از «بتمن» درواقع «بروس وین»‌ در وضعیت مشابهی گرفتار می‌شود. بین گاتهام را به تصرف درآورده و «بتمن» به همراه «سلینا کایل» (زن گربه‌ای) در جزیره‌ای دورافتاده خودش را حبس کرده.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اما «بروس وین» به شهر پشت نمی‌کند. در حالی که پس از نبردی سخت با دشمنانش در حال بدست آوردن قوای جسمانی خود است، مخفیانه با هم‌پیمانانش ارتباط برقرار می‌کند تا بتواند پیش از بازگشت از شهر محافظت کند. البته، در سال‌ ۱۹۹۶ نیز خط داستانی شیوع یک ویروس مرگبار در عناوین مختلف «بتمن» روایت شده است. در آن داستان، یک بیماری در گاتهام گسترش پیدا کرده و شهر قرنطینه می‌شود، اما «بتمن» و هم پیمانانش به محافظت از شهر ادامه می‌دهند و در نهایت درمانی برای ویروس پیدا می‌کنند.

استودیوی برادران وارنر اعلام کرده است که ریبوت «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» را به مدت دو هفته به حالت تعلیق در‌می‌آورد، اما اکنون پس از گذشته دو هفته هنوز شرایط برای ادامه‌ی فیلمبرداری پروژه با «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین» مهیا نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید