news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل چهارم Castlevania را می‌سازد

سریال انیمیشن «کسلوانیا» (دانلود سریال Castlevania با لینک مستقیم) برای فصل چهارم بازمی‌گردد. این سریال که فصل سومش اوایل ماه مارس منتشر شد داستانی شبیه به بازی ویدیویی روایت می‌کند جایی که گروهی از شکارچیان با همکاری کلن خون‌آشام‌ها سعی دارند «دراکولا» را سرنگون سازند.

فصل سوم این سریال که توسط «پاورهاوس» تولید شده به لطف نویسندگی «وارن الیس» و سکانس‌های انیمیشن چشم‌نواز نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد. فصل اخیر بر روی شخصیت‌های «ترور»، «سایفا»، و «ایلوکارد» و ماجراجویی‌های منحصر به فردشان تمرکز کرد. به نظر می‌رسد که در فصل چهارم «کارمیلا» و خواهرانش به شخصیت‌های شرور اصلی داستان تبدیل شوند.

 تاریخ پخش فصل چهارم سریال هنوز مشخص نشده است. نت‌فلیکس از طریق صفحه‌ی توئیتر رسمی خود تأیید کرد که اپیزودهای جدیدی برای سریال ساخته خواهد شد. فصل سوم سریال که ۵ مارس منتشر شد در قالب ۱۰ اپیزود به تولید رسیده بود، در حالی که نت‌فلیمس سفارش ساخت فصل اول را در قالب ۴ اپیزود و فصل دوم را در قالب هشت اپیزود صادر کرده بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که در فصل بعدی باز هم اپیزودهای سریال افزایش پیدا کند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۱۴

اصلا حال نکردم با داستانش چون به بازیش نزدیک نبود شبیه اویل میمونه که فیلمش یه چیزه بازیش یه چیز دیگه و اصلا شبیه هم نیستن بقیه چیزاش رو کار ندارم فقط داستانش ، لعنتی داستان اصلی بازی دل آدم رو کباب میکنه بعد اومدین اینجوری کلا داستان رو عوض میکنین شاید تو فصل جدید به داستان کنت دراکولا یا اسم اصلیش رو بگم (( گابریل بلمونت )) ببخشید اگه اسپویل شد بپردازه

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۴۵

ای کاش داستان سریالش به داستان بازیش شبیه تر بود

نمایش اسپویل
۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴

واقعاً خوبه. امیدوارم که هرچه زودتر بیاد.

نمایش اسپویل