زمان مطالعه: ۳ دقیقه
«تام هالند» ستاره Spider-Man قرنطینه شد
ویروس کرونا همچنان قربانی میگیرد و تاکنون صدها هزار تن را در سراسر دنیا آلوده ساخته و کار برخی شهرها و حتی کشورها را به قرنطینه کشانده، در حالی که دیگران برای حفظ سلامت خود و دیگران سعی میکنند در خانه بمانند به ویژه کسانی که بیمارند. یکی از این افراد «تام هالند» ستارهی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Far From Home با لینک مستقیم) بود که از طریق صفحهی اینستاگرامش به صورت زنده اعلام کرد که احساس ناخوشی میکند اما فکر نمیکند که به کروناویروس مبتلا شده باشد. با این حال قرار است خودش را قرنطینه کند تا از اطرافیانش دور بماند.
هالند در این ویدیو به هواداران میگوید: «امروز به شدت احساس ناخوشی میکنم. فکر نمیکنم به کرونا مبتلا شده باشم، اما اقدامات پیشگیرانه را انجام میدهم و خودم را در خانه قرنطینه میکنم.» در ویدیو اطرافیان او قابل رؤیتاند، اما قرنطینهی خانگی به این معنا نیست که فرد باید تنها باشد.
هالند توضیح میدهد که این اولین بار است که احساس ناخوشی میکند: «این اولین روزی است که به شدت احساس ناخوشی میکنم. دیروز مشکلی نداشتم اما امروز صبح وقتی بیدار شدم حس بسیار ناخوشایندی داشتم و سرفه میکردم...»
اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.هرچند هالند میگوید ابتلای او به کووید-۱۹ بعید است اما افشاگری او در این ویدیو نشان میدهد که جدی گرفتن توصیهها و ماندن در خانه برای حفظ سلامت خود و دیگران در طول این بحران تا چه اندازه اهمیت دارد. علاوه بر این بار دیگر به کسانی که تردید دارند یادآوری میشود که هیچکس از گزند ویروس در امان نیست. تاکنون سلبریتیهای بسیاری از جمله «تام هنکس»، «ریتا ویلسون»، «ادریس البا»، «دنیل دای کیم» و «کریستفر هیویو» به کروناویروس مبتلا شدهاند.
ویروس کرونا نه تنها زندگی روزانه بلکه صنعت سرگرمی را تحت تأثیر قرار داده و فیلمبرداری پروژههای تلویزیونی و سینمایی بسیاری را لغو کرده است. بسته شدن سالنهای سینما در آمریکا نیز موجب شده استودیوها فیلمهای خود را در شبکهی نمایش خانگی عرضه و اکران فیلمهای پرخرج خود تا چند هفتهی آینده را کنسل کنند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید