نوروز ۱۳۹۹ بر تمام ۳۰نمایی ها مبارک

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست . . .

پیشاپیش سال نو را به همه عزیزان تبریک عرض می کنیم. امید است، در این سال کینه ها را کنار گذشته و دست در دست هم گذشته ها را جبران کنیم.

اما ... اما ... امسال به خاطر کرونا، عید را نه جایی خواهیم رفت و نه مهیای مهمان هستیم. حفظ سلامتی همه خانواده ها اعم از خانواده شما و ما در گرو این تصمیم انسان دوستانه است. با دلتنگی تمام عید امسال را از هم دور خواهیم بود به امید روزی که کرونا را شکست دهیم و با خیالی آسوده عید بگیریم و خدمت شما باشیم.

  هرچند عید امسال رنگ و بوی همیشگیشو‌ نداره؛ اما به رسم سال های پیش عیدی شما محفوظه پیش ما. امیدواریم که با اومدن سال جدید حال دل هممون خوب بشه و همه سختی ها هم زودتر بگذرن ? ? پخش آنلاین که میدونید دیگه تا ۱۵ فروردین رایگانه به این منظور که برای تماشای آنلاین لازم به خرید اشتراک یا حتی ثبت نام هم نیست (از حجم اینترنتتون کم میشه) ? تا ۱۳م هر روز مسابقه داریم توی اینستاگرام و روزی ۵ تا اکانت ۳۰ روزه هدیه خواهیم داد! ? مورد آخر هم کد تخفیف هست که توی عکس بالای این پست درج شده که eyd99 هست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵

واقعاً کارتون درسته. یک دنیا ممنون و سال نو تون مبارک. سلامت بمونید و همینطور با کیفیت ادامه بدین.

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۱۰

یه تار موتون میارزه به سر تا پای خیلی‌ها که سر جاشون نیستن!

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵

الان من که اکانت دارم میتونم دوباره اکانت بگیرم؟؟؟

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۴۶

بله به اشتراک فعلیتون اضافه میشه

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۷:۴۷

?الهی *سین* اول سفیدی لباس عروس برا مجردا باشه???? ?سین دوم سفره سلامتی همه مریض‌ها ?سین سوم سکه‌های طلا و حلال تو جیبتون ?سین چهارم سیب?سرخی برای همه دلا ?سین پنجم سلامتی پدر، مادرا???? ?سین ششم سور و سات شادی و مراسم جشن باشه ?سین هفتم سبزی زندگی خودتون و عزیزانتون ?هفت سین دوستی تقدیم شمـا ? ?سال1399 مبارک باد?

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹

???❤️❤️❤️

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۲۹

من چند روز پیش خریدم :( (نمیتونستم صبر کنمD:)

نمایش اسپویل
بیشتر