news-background
news-background

سریال The Handmaid’s Tale و فیلم‌های جدید «سیلوستر استالونه» و «آنتونیو باندراس» قربانیان جدید ویروس کرونا

تولید سریال دیستوپیایی و برنده‌ی امی «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid’s Tale با لینک مستقیم) شبکه‌ی هولو به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و اعلام وضعیت اضطراری در این کشور متوقف شد.

در فصل چهارم این سریال درام «الیزابت ماس» بازیگر برنده‌ی امی برای اولین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشست. «سرگذشت ندیمه» مانند «فارگو» (Fargo) در استودیوهای ام‌جی‌ام به تولید می‌رسید.

ام‌جی‌ام تولید فیلم ابرقهرمانی «سامری» (Samaritan) با بازی «سیلوستر استالونه» را هم به حالت تعلیق درآورده است. فیلمبرداری این پروژه در آتلانتا، جورجیا در حال پیشرفت بود. این تریلر ابرقهرمانی را «جولیوس آوری» کارگردان «اورلرد» (Overlord) با فیلمنامه‌ی «براگی شات» و بازنویسی «مارک ال. اسمیت» و «زن پن»، «چاک مک‌لین» کارگردانی می‌کند. داستان فیلم در مورد پسر جوانی است که توانایی‌های ابرقهرمانی‌ خود را کشف می‌کند.

«سامری» قرار است ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) توسط یونایتد آرتیستس و یونیورسال در آمریکا و بازارهای جهانی اکران شود. سی‌ان‌ان اعلام کرده است که ایالت جورجیا در رده‌ی با ۹۹ مورد ابتلا به کرونا و یک مورد مرگ، در رده‌ی هفتم بیشتری موارد گزارش شده‌ی کروناویروس قرار دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر این، فیلمبرداری پروژه‌ی اسپانیایی زبان «رقابت رسمی» (Competencia Oficial) «پنه‌لوپه‌ کروز» و «آنتونیو باندراس» که قرار بود از ماه آینده در اسپانیا جلوی دوربین برود لغو شده است. «اسکار مارتینز» کهنه‌کار و آرژانتینی دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود. «رقابت رسمی» با نویسندگی و کارگردانی «ماریانو کوئن» و «گاستون دوپرات» توسط «میدیا پرو» ساخته می‌شود. باندراس و مارتینز نقش دو بازیگر با سوابق بسیار متفاوت را بازی می‌کنند که روش بازیگری‌ آنان در فیلمی به تهیه‌کنندگی یک میلیونر با بازی کروز به چالش کشیده می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید