news-background
news-background

تریلر جدید Jungle Cruise دیزنی منتشر شد

تریلر جدید فیلم «گردش در جنگل» (دانلود فیلم Jungle Cruise با لینک مستقیم) استودیوی دیزنی طبق اعلام قبلی منتشر شد. «دووین «راک» جانسون» ستاره و تهیه‌کننده‌ی این فیلم روز دوشنبه وعده داده بود که تریلر این فیلم بلاک‌باستر تابستانی امروز سه‌شنبه منتشر می‌شود.

جانسون روز دوشنبه با انتشار ویدیویی در کنار «امیلی بلانت» هم‌بازی‌اش در فیلم وعده‌ی انتشار تریلر را داده بود. پوسترهای جدید فیلم هم روز گذشته توسط دیزنی رونمایی شدند. جانسون با ارسال توئیتی نوشت: «تریلر شماره ۲ و پوسترهای جدید (و واقعی) فیلم فردا منتشر می‌شوند. عاشق امیلی بلانت روی پوسترهای جدید فیلم شدم که زیبا و قهرمانانه و جذاب از آب درآمده و باعث شده من هراسان و بهت‌زده به نظر برسم.»

دیگر بازیگران فیلم شامل «جسی پلمانز»، «جک وایت‌هال»، «پل جیاماتی»، و «ادگار رامیرز» می‌شوند. کارگردانی فیلم به « ژاومه کویت-سرا » سپرده شده است. تهیه‌کنندگان پروژه نیز «دنی گارسیا» (جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید)، و «هیرام گارسیا» (هابز و شا) در کنار «جان فاکس» (شب بازی)، و «اسکات شلدون» (گارد ساحلی) خواهند بود.

داستان فیلم از شهر بازی معروف دیزنی الهام گرفته شده و جانسون در آن نقش قایقرانی را بازی می‌کند که به همراه یک گردشگر با بازی بلانت همسفر می‌شود.

«گردش در جنگل» ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) آینده در آمریکا اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۳۳

آش شغله قلم کاری از ایندیانا جونز و جومانجوی و دزدان دریایی کارائیب با حضور دو شخصیت دوست داشتنی که احتمالا پیشدرآمد nاُم سریع و خشن خواهد شد و یک ریبوب مارول در قالب " هالک در جنگل " !!

نمایش اسپویل